Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کیخا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروزه نیروی انسانی کارآمد و توانا از ارزنده ترین منابع هر سازمانیست زیرا تغییر و تحول در گرو تغییراتی است که در نگرش و عملکرد منابع انسانی رخ می دهد.
وی ادامه داد: در حوزه پرورشی و فرهنگی درصدد هستیم تا با تکیه بر سند تحول نظام آموزش و پرورش برای رشد متوازن دانش آموزان بر محورهای تربیت اخلاقی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، زیبا شناختی و غیره فرصت های مناسبی را فراهم و فضای روانی خوبی را طراحی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در این میان از فرصت هایی چون آموزش و توانمندی نیروهای مربوط به این حوزه نیز استفاده خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
720 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان همزمان با سال تحصیلی 97-98 در 6 هزار و 600 مدرسه با 40 هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آموزش و پرورش استان کشور دانش آموز سیستان و بلوچستان نیروی انسانی منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان