Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@11:44:01 GMT

ضرب و شتم دختر سوری در آمریکا به دلیل حجاب

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۴۴۰۷

یک دختر نوجوان محجبه سوری در دبیرستانی در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیوانیا آمریکا، هدف حمله نژادپرستانه قرار گرفت. در این حادثه که روز جمعه در دبیرستان «چارتیرز ولی» در شهر پیتسبورگ رخ داد، یک دختر 15 ساله سوری تبار به نام «سیما» بر اثر ضرب و شتم یک دانش آموز بزهکار از هوش رفت و به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل حادثه این بود که برخی دانش آموزان مدرسه که قصد داشتند در سرویس بهداشتی سیگار الکترونیک بکشند، هنگام مشاهده این دختر نوجوان سوری به وی می‌گویند که باید این مکان را فورا ترک کند، اما به دلیل مخالفت دختر سوری با ترک محل، یکی از دانش آموزان دختر او را به زمین پرتاب کرده و به او مشت می‌زند. فرد مهاجم و مقصر اصلی بعد از ضرب و شتم دختر نوجوان، حتی به او می‌گوید که اگر زبان عربی می‌دانست، به او دشنام می‌داد. صحنه‌های این اتفاق که انعکاس فراوانی داشته را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نبض خبر دختر سوری حجاب ضرب و شتم ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دختر و همسر عابدزاده به دلیل بی‌حجابی

همسر و دختر احمدرضا عابدزاده‌ در یکی از خیابان‌های مجلل منطقه یک تهران بازداشت شده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال و خانم لطیفیان همسر وی امروز در نخستین روز اجرای طرح جدید حجاب توسط پلیس، در خیابان فرشته تهران در ساعت 15:15 دقیقه به علت کشف حجاب دستگیر شدند.

فارس نوشت: یک منبع آگاه ضمن تأیید خبر بازداشت همسر و دختر عابدزاده گفت: مأموران طرح عفاف و حجاب بعدازظهر امروز در یکی از خیابان‌های شمال تهران به خانم لطیفیان، همسر و نگار عابدزاده، دختر احمدرضا عابدزاده به‌دلیل کشف حجاب تذکر دادند، اما این ۲ نفر به‌دلیل ایجاد تنش و درگیری با مأموران به‌طور موقت بازداشت و سپس آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • اعلام دلیل بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده؛ تنش با ماموران عفاف و حجاب!
  • بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده سر حجاب!
  • بازداشت دختر و همسر عابدزاده به دلیل بی‌حجابی
  • دستگیری همسر و دختر احمدرضا عابدزاده به خاطر حجاب
  • جزئیات بازداشت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده به خاطر حجاب
  • بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده!
  • بازداشت همسر و دختر عابدزاده در طرح حجاب + جزییات
  • همسر و دختر احمدرضا عابدزاده به خاطر حجاب دستگیر شدند