Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@08:23:53 GMT

کی روش گزینه سرمربی گری منچستر یونایتد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۴۴۶۴

 پس از نتایج ضعیف خوزه مورینیو همراه با منچستریونایتد در لیگ برتر جزیره و اختلاف 19 امتیازی با لیورپول صدرنشین، مسئولان باشگاه منچستریونایتد، مورینیو را اخراج کردند. یونایتد در این فصل لیگ جزیره تنها 7 پیروزی به دست آورد که از ضعیف ترین آمار شیاطین سرخ در چند سال گذشته محسوب می شود.

رابطه بین مورینیو با بازیکنان و مدیر اجرایی یونایتد نیز خراب شده بود و به همین دلیل مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند تا با مربی پرتغالی قطع همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای خاص فوتبال در دو فصل که سرمربی یونایتد بود، موفق شد قهرمانی لیگ اروپا، لیگ اتحادیه و کامیونیتی شیلد را به دست آورد و در فصل گذشته نیز نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و حالا پس از اخراج او از 5 نفر به عنوان گزینه های اصلی جانشینی مورینیو نام برده می شود که یکی از آنها کارلوس کی روش است.

فاکس اسپورت با انتشار گزارشی گزینه های جانشینی خوزه مورینیو در منچستریونایتد را اعلام کرد که 5 نفر هستند. 

1 - استیو بروس 2 - گری نویل 3 - کارلوس کی روش 4- پل اسکولز 5 - مایکل کریک

این رسانه درباره کی روش پرتغالی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است، نوشته است: اگر بخواهید از روی تجربه انتخاب کنید، کی روش شاید بهترین گزینه باشد. او دستیار الکس فرگوسن و یکی از بخش های تاریخ منچستریوناید است. او سرمربی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بود و اکنون هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده دارد.

همچنین رسانه ایندیپندنت با انتشار گزارشی دیگر تاکید کرد که کی روش گزینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد است اما از بلان وپوچنتینو به عنوان گزینه های اصلی نام برد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کارلوس کی روش رسانه تیم ملی فوتبال پرتغال تیم ملی فوتبال سرمربی تیم ملی کی روش منچستر يونايتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

به نقل از فارس این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898673

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!