Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد ملایی صبح چهارشنبه در نشست کارگروه های تخصصی و اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: به منظور برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص از سوی کارگروه های عضو ستاد پیشنهاد شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه ها از تجارب سال های گذشته گرفته شده است، بیان کرد: دستگاه های عضو ستاد می توانند ایده های نو ر نیز در این زمینه طرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه همه کارگره ها باید تا ۲۵ دی ماه برنامه های خود را اعلام کنند، عنوان داشت: همچنین این کارگوه ها باید برگزاری نشست های خبری در دو موضوع برنامه ها و تشریح دستاوردها برنامه ریزی داشته باشند.

ملایی از برگزاری همایش فعالان مردمی عضو کارگروه های ذیل ستاد قبل از دهه فجر خبر داد و گفت: همچنین همایش استانی دست اندرکاران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یکی دیگر از برنامه های ستاد قبل از دهه فجر خواهد بود.

وی، دیدار اعضای کارگروه با مقامات ارشد استان، هر کارگروه پیگیری یک برنامه استانی با حضور مسئولان کشوری، پیش بینی تمهیدات ویژه برای ارائه خدمات رایگان در طول دهه فجر، حضور مسئولان کارگروه ها و مدیران در مساجد و دیدار چهره به چهره با مردم و بیان دستاوردها، دریافت مشکلات مردمی و حل آن ها و برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد.

وی همچنین بر حفظ حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(ص) و برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه جشن های انقلاب در خارج از این دهه تأکید کرد.

کد خبر 4489621

منبع: مهر

کلیدواژه: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، همزمان با ۲۹ فرودین مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مردم و تنی چند از مسئولان استانی در بیرجند برگزار شد.


دیگر خبرها

  • هوا تا ۲ روز دیگر آرام است
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی