Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - یک نشریه انگلیسی گزارش داد سه باشگاه بزرگ انگلیس با یکدیگر برای جذب ستاره اسپانیایی رئال مادرید رقابت می‌کنند. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد باشگاه چلسی خود را آماده ارائه پیشنهادی 70 میلیون پوندی به رئال مادرید برای جذب ایسکو می‌کند، بازیکنی که جایگاهش در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها متزلزل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سان» خبر داد سران باشگاه چلسی امیدوارند با قراردادی چهار و نیم ساله ایسکو 26 ساله را در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو به خدمت بگیرند و مذاکرات را با طرف مادریدی به زودی آغاز خواهند کرد.

طبق این گزارش در حالی که دو باشگاه منچسترسیتی و آرسنال نیز خواهان به خدمت گرفتن هافبک اسپانیایی رئال مادرید هستند، مدیران باشگاه چلسی امیدوارند که بتوانند با ارائه پیشنهاد دستمزد 250 هزار پوند در هفته این بازیکن را برای پیوستن به آبی‌پوشان لندنی متقاعد کنند. آرسنال هنوز پیشنهادی رسمی به رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ایسکو ارائه نکرده و منچسترسیتی نیز برنامه‌اش جذب این بازیکن در تابستان آینده است، از این‌رو چلسی در رقابت برای جذب این بازیکن دست برتر را دارد.

سولاری: هو شدن ایسکو؟ هواداران می‌توانند نظرشان را ابراز کنند

گفته می‌شود فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید و سانتیاگو سولاری سرمربی کهکشانی‌ها با فروش ایسکو موافق هستند. هافبک بازیساز سفیدپوشان مادریدی این فصل تنها در 11 بازی لالیگایی به میدان رفته و در بازی هفته گذشته رئال مادرید مقابل زسکا مسکو در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا توسط هواداران رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو «هو» شد.

مائوریتزیو ساری که روند نسبتاً خوبی با چلسی در فصل اول حضورش در این تیم را تا کنون داشته، از مدیر ورزشی چلسی خواسته تا ایسکو را به خدمت بگیرد و برنامه‌اش استفاده از زوج «ایسکو - ادن اِزار» در ترکیب آبی‌پوشان لندنی است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی آرسنال چلسی رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی آرسنال چلسی رئال مادرید منچسترسیتی آرسنال چلسی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی و طبق خبری که پنجشنبه‌شب فاش شده است، امباپه قدم بعدی را برای انتقال به رئال مادرید برداشته و او کاملا آماده است که در پایان فصل، پاری سن ژرمن را ترک کند و به سفیدپوشان ملحق شود.

در هفته‌های اخیر این ستاره فرانسوی به همراه مادرش به دنبال خرید خانه در شهر مادرید هستند و حالا گفته می‌شود که آنها بالاخره گزینه مدنظرشان را پیدا کرده‌اند.

طبق اخبار رسانه‌ها امباپه در حال تکمیل مراحل خرید خانه سرخیو راموس در مادرید است. این عمارت در محله لا مورالخا کمی بیشتر از ۱۸ میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است.

در حالی‌که در حال حاضر از سوی راموس و نزدیکانش تایید نشده که مالکیت این ملک به‌طور کامل متعلق به راموس است یا خیر، اما اینکه این اسطوره رئال مادرید در تامین خانه برای امباپه نقشی موثر ایفا کرده است، خبری تأییدشده است.

در هر حال مراحل پیوستن امباپه به رئال به سرعت در حال انجام است و طبق گفته منابع فرانسوی و اسپانیایی به احتمال زیاد تا قبل از آغاز یورو ۲۰۲۴ این انتقال رسمی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند