Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@09:57:48 GMT

انفجار وحشتناک در شوشتر / یک زن کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۴۵۲۹

انفجار وحشتناک در شوشتر / یک زن کشته شد

رکنا: انفجار در شوشتر همه را به وحشت انداخت و یک زن را به کام مرگ فرو برد.

انفجار گاز سه شنبه شب در یک واحد مسکونی در شهر شوشتر یک کشته برجای گذاشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شوشتر روز چهارشنبه اظهار داشت:این حادثه حوالی ساعت 22:30 دقیقه در منطقه شوشتر نو گزارش شد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمهدی ایوبی افزود: در این حادثه یک نفر زیر آوار گرفتار شد که در یک عملیات 2ساعته توسط نیروهای امدادی نجات پیدا کرد. 

وی ادامه داد: این خانم 27ساله بعد از انتقال به بیمارستان خاتم الانبیاء به دلیل شدت جراحتها جان باخت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شوشتر با اشاره به اینکه آواربرداری کامل تا2بامداد ادامه داشت، گفت: بررسی علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال پیگیری است.

شهرستان شوشتر دارای سه بخش مرکزی، میان آب و شعیبیه است که مرکز آن در 89 کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.

تا کنون از جزییات این حادثه خبری منتشر نشده است.بررسی‌های بسیار زیادی برای تعیین دقیق عامل این حادثه Incident شده است و به این نتیجه رسیدیم که تنها عامل مؤثر در این باره گاز و تجمع آن در واحد ساختمانی بوده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا "شیرین. ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند داماد تهرانی به نوعروس هم رحم نکرد ! صحبتهای دردناک مادران یکتا و مریم 2 قربانی آتش سوزی دبستان زاهدان+ عکس قربانیان اعترافات قاتل در بازسازی صحنه جسد سوخته زن مشهدی+ عکس قتل مرد کرجی به دست پسر 18 ساله ای که از کودکی از این مرد کینه داشت دوربین‌های مداربسته فرودگاه لحظه کار کثیف یک مرد را ضبط کردند+ عکس پوتین ترور می شود ؛ ترامپ ناشنوا !؟ / پیرزن نابینای بلغاری برای سال 2019 پیشگویی کرده است + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث انفجار حادثه ساختمان شوشتر جزییات عکس فیلم دختر زن جسد پدر زاهدان جوان خانواده زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول