Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:20:53 GMT

ماشین آلات برف روبی راهداری ری 2 برابر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۴۷۰۲

ماشین آلات برف روبی راهداری ری 2 برابر افزایش یافت

شهرری- ایرنا- رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری از افزایش 2 برابری ماشین آلات برف روبی خبر داد و گفت: تعداد این ماشین آلات در جنوب تهران امسال از 15 دستگاه به 29 دستگاه افزایش یافته است.

فرشاد اسکندری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اولویت در برفروبی را با راه های اصلی و شریانی دانست و گفت: سال گذشته با همکاری پلیس راه محورهای کولاک گیر که تردد در آن پایین بود را به دلیل تامین امنیت جان مسافران مسدود اعلام می کردیم که امسال با تجهیزات کامل شرایط بهتری را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در حال حاضر 29 دستگاه ماشین آلات سنگین شامل نمک پاش، لودر، گریدر و ماشین برف خور برای برف روبی مهیا شده و دیگر در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.
اسکندری با بیان اینکه راهداری در تمامی فصول سال به ویژه ایام زمستان به مردم خدمت رسانی می کند، یادآور شد: راهداران ری در راستای انجام عملیات برف روبی و بازگشایی راه ها در آمادگی کامل به سر می برند.
وی یادآور شد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با تمامی ظرفیت و توانایی نیروهای خود، آماده انجام عملیات برف روبی و یخ زدایی در راه های ارتباطی این شهرستان است.
رئیس راهداری ری به آمادگی راهداری این شهرستان برای اسکان مسافران در برف مانده در ایستگاه های راهداری اشاره کرد و گفت: ایستگاه های حسن آباد، واوان و نعلبندان آمادگی اسکان مسافران در برف مانده را دارد و به آنها خدمات رسانی می کند.
وی ادامه داد: اگر چه راهداران در آمادگی کامل به سر می برند و با نمک پاشی و برف روبی از مسدود شدن جاده ها جلوگیری می کنند اما مسافران هم وسایل و تجهیزات مورد نیاز را با خود همراه داشته باشند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
این شهرستان دارای 3 هزار کیلومتر راه همسنگ، 190 کیلومتر راه فرعی، 175 کیلومتر راه روستایی و 65 کیلومتر آزاد راه است.
/6003/1970

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ماشين آلات برف روبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان به میزبانی دفتر خود و مناسبت ۲۹ فروردین روز ملی ارتش ضمن بیان اینکه ارتش مایه سربلندی، عزت و افتخار ایران است، ابراز داشت: این موضوع با شهادت و جانفشانی نیروهای مسلح و ارتش در امنیت امروز جامعه کاملاً مشهود است.

وی ضمن بیان اینکه دشمن و معاندان نظام و انقلاب در صدد ایجاد شکاف بین ارتش و مردم بودند، افزود: با رهنمودهای امام راحل و حضور همیشگی مردم در عرصه تا کنون نتوانستند در کمرنگ کردن نقش ارتش در نظام جمهوری اسلامی موفق عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه ارتش خط مقدم خودکفایی و پیشرفت نظامی است، ابراز داشت: با تکیه بر همین دانش و توان بومی اثبات کردیم که کوچک‌ترین تجاوز با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد بود.

مطیعی ضمن بیان اینکه مقاومت نیروهای مسلح برابر دشمن بی نظیر است، تصریح کرد: امروز به یمن پیشرفت در بدنه ارتش آمادگی برای مقابله با دشمن روز به روز در حال افزایش است.

وی ضمن بیان اینکه آرامش، آسایش و امنیت جامعه امروز را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: شهید قرنی، شهید صیاد شیرازی و شهید حسین لشگری تنها نمونه‌هایی از شهدایی هستند که با جان فشانی خودشان امنیت را به مردم هدیه دادند.

کد خبر 6081106

دیگر خبرها

  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب