Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکدل با اشاره به ارائه خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: بیش از سه میلیون نفر از جانبازان و ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمود پاکدل » امروز در دیدار مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد گفت: ما در سطح کشوری سه میلیون و سیصد هزار نفر را تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار داده ایم که این می تواند جامعه هدف بسیار بزرگی برای ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این حجم از جمعیت ما سعی کرده ایم علاوه بر حمایت ها، با نهادها و مجموعه های خدماتی نیز همکاری داشته باشیم تا با ارتباط و تعامل، خدمات به آنها ارائه شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: ما در سطح کشور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری سعی کرده ایم تا شهدای مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی را تحت پوشش قرار دهیم و در این زمینه نیز خدمات متعددی به خانواده شهدا ارائه می شود.

پاکدل بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان سرمایه های این انقلاب است که باید به خوبی از آنها حمایت و حفاظت کنیم تا دشمنان نتوانند با ناامید کردن آنها به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی گفت: امروزه بیش از 70 درصد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را در سطح کشور عملیاتی کردیم و ما حتی برای برنامه ششم و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به صورت دقیق برنامه ریزی کردیم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یکی از عمده برنامه های ما دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران است که در این راستا سالانه با حدود 400 هزار نفر  از خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار انجام می شود.

پایان پیام/555

منبع: شبستان

کلیدواژه: هرمزگان مجلس شب یلدا استان بوشهر وحدت حوزه و دانشگاه خبرگزاری شبستان اصفهان آتش سوزی مدرسه زاهدان ایران حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقاچیان موادمخدر در پوشش خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان، سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه ۳ نفر در پوشش خانواده با یک خودرو پژو ۴۰۵ در حال حمل موادمخدر به شهرستان رشت بودند، گفت: با همکاری ماموران اطلاعاتی و امنیتی گیلان این خودروی در یکی از خیابان‌های رشت شناسایی و متوقف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۴۰ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده روانگردان از نوع حشیش کشف شد افزود: متهمان ۲۱، ۲۴ و ۳۲ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقاچیان موادمخدر در پوشش خانواده
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان