Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@03:57:00 GMT

برج میلاد میزبان نمایشگاه یلدای ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۴۸۷۶

به گزارش ایلنا، گروه هنری رنگیلا به مدیریت فرناز میرتاجی بعد از برگزاری نمایشگاه در نگارخانه سعدآباد، هشتمین نمایشگاه گروهی خودرا  به مناسبت شب یلدا در نگارخانه هنری میلاد واقع در محل برج میلاد تهران برگزار می‌کند.

در این نمایشگاه که با مدیریت فرناز میرتاجی و همراهی هنرمندانی همچون مسعود احمدی، امیر موحدان، محمد کزازی، اسماعیل قائدی و پنجاه هنرمند دیگر بیش از ۸۰ اثر را در تکنیک‌های سیاه قلم، رنگ روغن، پاستل، مدادرنگ، آبرنگ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در معرض نمایش عموم قرار می‌دهند.

افتتاحیه نمایشگاه ۲۹ آذر ماه ۹۷ از ساعت ۱۶ الی ۲۱ همراه با برنامه‌های خاص و اجرای زنده گروه ارکستر مهرنوازان با رهبری استاد شیشه گران در محل نگارخانه برج میلاد است.

این نمایشگاه به مدت یک هفته تا تاریخ ۵ دی مقدم میهمانان و بازدیدکنندگان را گرامی می‌دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یلدا برج میلاد تهران نمایشگاه یلدای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴