Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:22:14 GMT

ستاره پی‎اس‎جی با بارسا به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۴۹۵۶

ستاره پی‎اس‎جی با بارسا به توافق رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا با آدرین ربیو، ستاره پاری‌سن ژرمن به توافق رسیده و این انتقال در تابستان انجام خواهد شد. این ادعای روزنامه فرانسوی لوپاریزین است.

ستاره ۲۳ ساله در حال حاضر قراردادی با تیم فرانسوی دارد که تا پایان فصل اعتبار دارد، اما بعد از به پایان رسیدن قرارداد می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود تمام تلاش‌هایی که پاری‌سن ژرمن برای نگه داشتن او و تمدید قراردادش کرده است، به نظر خود بازیکن تصمیمش را برای ترک باشگاه به طور قطعی گرفته است. او در سن ۱۵ سالگی به این تیم پیوسته و حالا می‌خواهد از آن جدا شود.

روزنامه فرانسوی اما مدعی شده بارسا با این بازیکن به توافق رسیده و قرار نیست او در ژانویه به بارسا برود، بلکه زمان انتقال در تابستان است.

آنترو هنریکه، مدیر ورزشی پاری‌سن ژرمن، اخیرا تائید کرده بود که ربیو اعلام کرده می‌خواهد از باشگاه جدا شود و باشگاه فقط زمانی حاضر است او را از دست دهد که قراردادش به پایان رسیده باشد.

کد خبر 4489244

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا تیم فوتبال پاریسن ژرمن لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!