Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اصغری رئیس سازمان غذا و دارو در نامه‌ای به تمام شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده محصولات سلامت محور که محصولات خود را شناسه گذاری نکرده‌اند، تذکر داد.

متن نامه به شرح زیر است:

«با توجه به آئین‌نامه اجرایی شناسه‌های کالا و رهگیری کالا به موضوع ماده 13 بند الف ماده 3 و به‌منظور اجرای بند پ ماده 7 احکام دائمی قانون برنامه‌های توسعه کشور از آنجاکه انجام این امر از تکالیف قانونی بوده این سازمان ملزم به پیگیری و اجرای آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن دسته از شرکت‌هایی که تاکنون اقدام به درج شناسه کالا طبق ضوابط سازمان روی محصولات خود نکرده‌اند تذکر داده می‌شود که در اسرع وقت نسبت به انجام تکلیف قانونی طبق مقررات اقدام و نتیجه را به این سازمان اعلام کنند بدیهی است عدم انجام به‌موقع این امر موجب برخورد قانونی این سازمان با شرکت‌های متخلف خواهد شد.»

انتهای پیام/

تذکر اصغری به شرکت های تولیدکننده و واردکننده سلامت محور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی، رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.

محمدهادی سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی کشور در حساب ایکس خود، تصویر نامه اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم را منتشر کرد و نوشت: خبر خوب ۳۸ ام، با پیشنهاد سازمان مالیاتی کشور و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی، نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل به دو برابر افزایش یافت؛ بنابراین اصناف و مشاغلی که فروش کالا در دو سال قبل آن‌ها کمتر از ۳۰ میلیارد تومان باشد، ملزم به نگهداری دفاتر و ارایه ترازنامه و صورت سود و زیان نمی‌باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت تغییر رویکردهای محیط زیستی در مسیر توسعه دریامحور
  • صنایع شیمیایی، معدنی و ماشین‌آلات باید شناسه کالا بگیرند
  • معاون وزیر صمت:نامه ارزی صنایع منتسب به جریان تورم‌ساز است
  • وزارت جهاد تذکر گرفت؛ جلوگیری از صادرات جهت تنظیم بازار ممنوع است
  • واکنش معاون صنایع عمومی وزارت صمت به نامه برخی انجمن‌های صنعتی
  • انرژی و کارگر را با دلار ۱۵هزار تومانی دریافت میکنند اما ارز را میخواهند ۶۰هزار تومان بفروشند
  • پیشنهادهای اصناف برای تدوین بخشنامه تبصره ماده ۱۰۰
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت