Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: کمبودی در اقلام مصرفی مردم وجود ندارد بنابراین با گرانفروشان به شدت برخورد می‌شود. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره نظارت بر قیمت‌ها در آستانه شب یلدا اظهار داشت: کمبودی در اقلام مصرفی مردم وجود ندارد و با گرانفروشان به شدت برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و همچنین نزدیک شدن به پایان سال قیمت‌ها به شدت باید کنترل شود تا مردم در تأمین مایحتاج خود دچار مشکل نشوند که تحقق این موضوع فعالیت جدی نهادهای نظارتی را می‌طلبد.

قیمت میوه، تره‌بار ‌و مواد پروتئینی در تهران؛ چهارشنبه 28 آذر+جدولاردبیل|افزایش قیمت کالاها ‌مشکلات زیادی ‌برای مردم ایجاد کرده ‌استقیمت انواع میوه در کرج؛ چهارشنبه 28 آذرماه+ جدول

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه عده‌ای سودجو با افزایش قیمت دلار اقدام به افزایش خودسرانه قیمت برخی از کالاهای مورد نیاز مردم که ربطی به قیمت دلار ندارد کرده‌اند که باید در این زمینه نظارت‌ها با جدیت بیشتری دنبال شود تا قیمت‌ها به نرخ سابق بازگردد.

حبیبی عنوان کرد: اقلام مصرفی اصلی و اساسی مردم تأمین شده است و به اندازه کافی در استان موجود داریم، بنابراین با افزایش خودسرانه قیمت‌ها به شدت برخورد شود تا مردم در تامین مایحتاج خود دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعزیرات حکومتی استان فعالیت جدی در این زمینه دارند و در برخورد با گرانفروشی هیچگونه اغماضی ندارند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین تأکید کرد: با رصد به موقع و ریز قیمت‌ها می‌توان از اختلالات احتمالی در بازار جلوگیری کرد.

حبیبی همچنین با اشاره به مصوبات شورای تأمین استان قزوین بیان کرد: خروج دام زنده از استان ممنوع بوده و نیروی انتظامی در صورت مشاهده دام‌ها را توقیف می‌کند.

انتهای پیام/

R41364/P1494/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به‌رغم اینکه شورای شهر، حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین را به شکل قابل توجهی افزایش داد، اما این میزان افزایش حقوق پرداخت نمی‌شود.

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار ارائه آماری از دریافتی حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد و اظهار کرد: به‌رغم اینکه شورای شهر مصوبه افزایش حقوق برای این قشر زحمتکش را داشت، اما عدد قابل توجهی که در افزایش حقوق‌ها دیده شده، پرداخت نمی‌شود و فرمول محاسبه به میل و سلیقه مدیریت شهری تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: درصد افزایش مصوب شورا چشمگیر است، اما در محاسبه دستمزد و حقوق این عزیزان رشد مؤثری دیده نمی‌شود. پیشنهاد می‌شود برای این قشر زحمتکش که با خودرو شخصی و با هزینه‌های گزاف خدمات‌رسانی می‌کنند، همانند سنوات گذشته و بسیاری از شهرها، خدمات رفاهی شهرداری و مهم‌تر از همه یارانه بیمه تکمیلی لحاظ شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین خواستار آسفالت رایگان حیاط مدارس خیرساز شد و خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود تا سهم ۲۰ درصدی مشارکت مدارس برای این منظور از سوی مدرسه حذف شود و آسفالت به صورت رایگان انجام شود.

اشدری تصریح کرد: به منظور تکریم و قدردانی از اقدامات خیران مدرسه‌ساز از سازمان نوسازی مدارس خواسته شده است که لیست این افراد را به شورای نامگذاری اعلام کنند که تاکنون محقق نشده، چراکه مقرر شده است تا معابری که محل سکونت خیران مدرسه‌ساز است، به نام خیران نامگذاری شود.

وی خواستار حل مشکل نبود پزشک متخصص برای افراد دیالیزی در بیمارستان شهدای آبیک شد و گفت: اگر دانشگاه علوم پزشکی نمی‌تواند برای این بیمارستان، پزشک متخصص دیالیز تأمین کند، به انجمن کلیوی استان قزوین اعلام کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: با مساعدت خیران انجمن این مشکل رفع می‌شود تا بیماران عزیز دیالیزی دچار استرس و نگرانی رفت و آمد به شهر قزوین نباشند.

کد خبر 751087

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود