Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ظهر امروز شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر وقوع انفجاری در محدوده حسینه سید الشهدای شیراز واقع در خیابان شهید آقایی منتشر شد که سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس اعلام کرد بررسی های اولیه علت حادثه را انفجار ترقه نشان داده است.

 سید احمد احمدی زاده سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس چهارشنبه 28 آذر در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که بلافاصله بعد از وقوع حادثه و برای مشخص شدن علت صدای انفجاری که ساعتی پیش شنیده شده، تیم‌هایی از نیروی انتظامی در محل مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی زاده تاکید کرده است که این حادثه هیچ خسارت جانی و مالی نداشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس نیز تاکید کرد که بررسی ها نشان می دهد که صدای انفجار ناشی از ترکیدن ترقه در محل بوده است.

سرهنگ کاوس محمدی در گفت و گو با ایسنا گفت: با حضور تیم های کارشناسی نیروی انتظامی موضوع انفجار در خیابان شهید آقایی بررسی و مشخص شده که صدای شنیده شده ناشی از ترکیدن ترقه بوده است.

محمدی تاکید کرد که بعضی از شبکه های اجتماعی گاهی رویدادها را خیلی پررنگ تر و بزرگ تر از واقعیت جلوه می دهند که رسانه ها باید این فضا را با اطلاع رسانی شفاف، کنترل کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ب

جزییات وقوع انفجاری در محدوده حسینه سید الشهدای شیراز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند