Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر تسریع در پاسخ به استعلام طرح‌های اشتغال‌زایی گفت:دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید به استعلام بررسی پرونده‌های اشتغال‌زایی و زیربنایی حداکثر ۱۰ روز پاسخ دهند. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فرزاد رستمی ظهر امروز در کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر توسعه طرح‌های زیربنایی در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: با تشکیل کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی، طرح‌های مختلف بررسی و راهکارهای لازم برای اجراء ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جلسه کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان بوشهر 21 طرح مورد بررسی قرار گرفت افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های خدماتی، کشاورزی، تأسیساتی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و به تأیید کارگروه رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تصویب 17 طرح اشتغال‌زایی در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در شهرستان دیر 2 طرح ، شهرستان دشتی 5 طرح، دشتستان 2 طرح، گناوه 3 طرح، تنگستان 4 طرح و شهرستان دیلم یک طرح  به تصویب رسید که با اجرای طرح‌های مذکور حدود 150 نفر، مشغول به کار شوند.

بوشهر|پروژه‌های عمرانی در عسلویه بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل می‌شود بوشهر| فعالیت تحقیق و پژوهش باید با فرهنگ جهادی توام شود طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان بوشهر توسعه می‌یابد

رستمی از اجرای  2 مجتمع تفریحی و گردشگری در شهرستان تنگستان خبرداد و بیان کرد: از مهمترین طرح‌های تصویبی برای اجراء می‌توان به طرح تولید مصنوعات چوبی در شهرستان گناوه، احداث 2 نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 12.5  مگاوات در شهرستان دشتی و احداث و 2 مجتمع تفریحی و گردشگری در شهرستان تنگستان اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از دستگاههای اجرایی استان بوشهر خواست به استعلام مورد نیاز برای بررسی پرونده‌های اشتغال‌زایی و زیربنایی حداکثر 10 روزکاری پاسخ دهند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود

محسن حویزه در نشست شورای رفع موانع تولید شرکت های تابعه شهرستان که با حضور معاونین فرمانداری، جانشین دادستان شوش، روسای برخی ادارات، مدیران عامل برخی شرکت های شهرستان شوش ،کمک به رفع موانع چرخه تولید در واحدهای صنعتی شوش را مهمترین ماموریت دستگاه های متولی تولید و اشتغال در این شهرستان دانست و گفت: حفظ و تقویت چرخه تولید در شرکت های مستقر در شوش باید به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

او می‌گوید: ماموریت اصلی همه دستگاه های زیرساختی شوش کمک به تولید، برداشتن موانع و همچنین پیگیری تسهیل گری برای پرداخت دیون واحدهای تولیدی شوش است.

حویزه با تاکید بر اینکه کارگر، اشتغال و چرخه تولید خط قرمز مدیریت این شهرستان است ادامه داد: مطالبه دستگاه های خدمت رسان از شرکت ها نباید به گونه ای پیگیری شود که به تولید و اشتغال در این شهرستان آسیب وارد کند.

 فرماندار شوش می گوید: قوانین پیرامون سیاست گذاری و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی به طور کامل شفاف و صریح است و رعایت این قوانین توسط همه شرکت های خصوصی و دولتی مورد انتظار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام دستگاه ها به جای سنگ اندازی باید به دنبال تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی در این شهرستان باشند گفت: بسیاری از مسایل مبتلا به واحدهای تولیدی با نگاه مسوولانه قابل گره گشایی در داخل شهرستان است و نباید مسایل کوچک منجر به اختلال در چرخه تولید در شوش شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • تلاش بر این است که به تولید و اشتغال کشور کمک کنیم
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند