Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:23:35 GMT

بازسازی 60 درصد واحدهای روستایی استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۳۹۴

بازسازی 60 درصد واحدهای روستایی استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی و فنی استانداری کرمان از بازسازی 60 درصد واحدهای روستای استان کرمان خبر داد و بیان کرد: با توجه به مقاوم‌سازی تلفاتی در زلزله‌های سال‌های اخیر نداشتیم.

به گزارش ایسنا، "سید مصطفی آیت‌اللهی‌موسوی" امروز 28 آذرماه در هشتمین کنفرانس ملی زلزله و سازه گفت: استان کرمان به واسطه پهناوری و تنوع آب و هوایی همواره شاهد بلایای طبیعی متعدد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به تجربیات ستاد بحران در خصوص مدیریت بحران در زمان بحران عنوان کرد: 150 ماموریت پس از زلزله راور و کوهبنان داشتیم تا توانستیم مشکلات مردم این مناطق را به حداقل برسانیم.

معاونت هماهنگی امور عمرانی و فنی استانداری کرمان از سفر ریاست جمهور و قول وی در ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده سخن به میان آورد و اظهار کرد: طبق قول مساعد رییس جمهور در تیرماه امسال واحدهایی که کاملا تخریب شده بود ساخته و تحویل مردم دادیم. 

وی با بیان این مطلب که زلزله‌ها درس‌های بزرگی به ما می‌دهد، عنوان کرد: از تجربیات و تحقیقاتی که در کنفرانس زلزله و سازه استفاده خواهیم کرد.

موسوی از بازسازی 60 درصد واحدهای روستای استان کرمان خبر داد و بیان کرد: با توجه به مقاوم سازی تلفاتی در زلزله‌های سال‌های اخیر نداشتیم.

وی ادامه داد: در زلزله‌های کوهبنان و راور 6000 تخته چادر در اختیار مردم قرار دادیم همچنین مشکلات زیرسازی (آب، برق، جاده و ...) در زمان وقوع زلزله در این دو منطقه داشتیم اما با توجه به تجربیات گذشته، ظرف یک ساعت مشکلات رفع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی و فنی استانداری کرمان در پایان به جاذبه‌های گردشگری اتان کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: استان کرمان در کنار زلزله‌هایی که دارد اما جاذبه های گردشگری خاصی در آن وجود دارد و تنوع آب و هوایی در استان کرمان بی‌نظیر می‌باشند.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازسازي زلزله منطقه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی