Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون اسکیت گفت: مشارکت ۸۷ درصدی استان ها در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش اسکیت، نشان‌دهنده اهمیت طرح ملی ورزش کشور بوده است.

 بهمن محمدرضایی پس از تحلیل و بررسی فرآیند برگزاری المپیاد استعداد های برتر ورزش اسکیت که در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان هرمزگان با حضور ۲۷ استان برگزار شده بود، اظهار کرد: مشارکت ۸۷ درصدی استان ها در این دوره از رقابتها نشان‌دهنده اهمیت پروژه ملی ورزش کشور در سطح جامعه اسکیت بود و نوید روزهای پر از موفقیت برای توسعه قهرمانی این رشته ورزشی را می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون اسکیت از شرکت ۳۱۱ ورزشکار دختر و پسر در المپیاد استعدادهای برتر ورزش اسکیت خبر داد و گفت: کلیه ورزشکاران در این دوره از رقابت‌ها طبق آئین نامه اجرایی ستاد المپیاد وزارت ورزش ثبت در سامانه ملی مبین را انجام دادند که ورزش اسکیت هم ۳۱۱ ورزشکار ثبت نام و به رقابت پرداختند.
مشارکت ۷۰ درصد استانها در اردوی دعوت شدگان استعدادهای برتر ورزش اسکیت
پس از اتمام رقابت‌های مستعدین شناسایی شده از ۱۹ استان بوده است که نشان میدهد سطح پراکندگی دعوت‌شدگان ۷۰ درصد از استانهای کشور را در بر گرفته است و آمار بسیار ایده آلی است که مربیان توانستند آموزشهای پایه را به خوبی انجام دهند و تاثیرات فرایند آموزش در این آمار را به واقع مشاهده کردیم.

نگاه ۲۴ درصدی به جذب مستعدین درقاعده هرم اول پرورش

رئیس فدراسیون در خصوص اعلام این آمار اظهار داشت : به خاطر چند رشته ای بودن اسکیت با همکاری استعدادیابان فدراسیون با شناسایی ۷۶ مستعد از کل شرکت کننده حاضر در رقابت‌ها این را مدنظر قرار دادیم و در ادامه مراحل پرورش مستعدین برتر را توسط مربیان تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.

سهیم بودن ۴۰ درصد از استانها در بخش مدال آوری

محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت حضور ۱۱ استان در بعد قهرمانی و مدال آوری را یک موفقیت حداکثری با توجه به فرایند تعریف شده فدراسیون دانست و گفت : ۲۷ استان برای کسب مدال آوری با همدیگر به رقابت پرداختند که در خاتمه ۱۱ استان موفق به کسب مدالهای برتر قهرمانی شدند
دعوت ۵۳ درصد مستعدین دختران و ۴۷ درصد مستعدین پسران از کل ورزشکاران دعوت شده به اردوی استعدادهای برتر اسکیت
رئیس فدراسیون در خصوص ظرفیت دعوت شدگان به اردوی استعدادهای برتر گفت : از ۷۶ ورزشکار شناسایی شده ۴۱ نفر دختر و ۳۵ نفر پسر میباشد که توجه درصدی دختران بیشتر می باشد و دلیل آن در این المپیاد این میباشد که دختران در ماده های مختلف و در رده سنی موفق شدند رکوردهای نزدیک به هم داشته باشند.

طبقه بندی مستعدین در چهار منطقه کشور

۷۶ مستعد از ۱۹ استان در ۴ منطقه کشور شامل : شمال (۵ استان ، ۱۵ ورزشکار ) غرب (۵ استان ، ۳۰ ورزشکار) شرق (۴ استان ،۱۷ ورزشکار) جنوب ( ۵ استان ،۱۴ ورزشکار) طبقه بندی شده و برنامه ریزی که صورت خواهد گرفت در چندین مرحله فرآیند پرورش ورزشکاران را انجام خواهیم داد.

آموزش های تخصصی برای مربیان مستعدین دعوت شده

فدراسیون اسکیت پس از دسته بندی مستعد این اسامی مربیان آنها را استخراج نموده و برای تقویت ارتقای سطح آموزش آنها برنامه‌ریزی و در طی دوره های مختلف برگزار خواهد کرد.
برنامه ریزی مراحل پرورش استعدادهای اسکیت ، هفته آینده تقدیم دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش وجوانان خواهد شد
رئیس فدراسیون اسکیت در جهت پرورش استعدادهای برتر شناسایی شده المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت : فدراسیون در نظر دارد در سه مرحله با درصد تعیین شده و برنامه های مشخص شده فرایند پرورش را تدوین نماید ودر جلسه تخصصی با مدیرکل دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان هفته آینده تقدیم خواهد نمود.
وی تمرکز فدراسیون در برنامه مرحله اول را بیست درصد دانست با اهم برنامه هایی که شامل: تکمیل بانک اطلاعاتی پیکرسنجی و پرونده پزشکی ، تعیین وضعیت آمادگی جسمانی با هماهنگی آکادمی ملی المپیک ، استخدام مربی داخلی و بدنساز ، تهیه البسه و لوازم اولیه و جانبی ، استخدام مشاور تغذیه و روانشناسی ، بودجه نویسی و اعتبار نویسی مراحل پرورش با هماهنگی هیئت رئیسه فدراسیون، برگزاری جلسه جهت مکان یابی ، برگزاری اولین دوره آموزش مربیان مستعدین دعوت شده و جلسه توجیهی ، مشاوره به خانواده های مستعدین و رکورد گیری اولیه آنها دانست.
رضایی مرحله بعد را با تمرکز ۳۵ درصدی و شدت بیشتر و تنوع برنامه های موثرتر اشاره نمودو گفت معرفی مستعدین برتر به پایگاه ورزش قهرمانی استان ها، برگزاری اردوی مستعدین در مناطق تعیین شده، تست گیری از مستعدین ، مرحله اول غربالگری ، ارزیابی مستعدین و دسته بندی تیم ملی الف و ب ، برگزاری دومین دوره آموزش مربیان مستعدین غربال شده، رکوردگیری از مستعدی، ارائه برنامه های تغذیه ، انجام آزمون های روانشناسی ، تخصیص اعتبارات لازم به هیئت‌های ورزشی نسبت به مستعدین دعوت شده را می شود مد نظر قرار داد.
وی مرحله سوم پرورش مستعدین را با انجام تست گیری از مستعدین و مرحله دوم غربالگری، رکوردگیری از مستعدین و ارزیابی عملکرد مرحله اول ، اعزام مستعدین به کمپ ۱۰ روزه برون‌مرزی، پیگیری مراحل سنجش مستعدین از مربیان استان‌ها و انجام مراحل آزمایش تست چکاپ و ارائه برنامه تغذیه جدید را با تمرکز ۴۵ درصدی در پیشبرد پرورش استعدادهامهم شمرد.
رییس فدراسیون اسکیت در خاتمه از حمایتهای همه جانبه وزارت ورزش و جوانان در اجرای المپیاد که نقطه عطفی در توسعه ورزش قهرمانی دانست تشکر نمود جایگاه اصلی ورزش ایران در میادین بین الملی از دل همین المپیاد رقم خواهد خورد./ پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است