Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از روستاهای سیل زده شهرستان شفت بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا تابش رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور به همراه علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی عمرانی استاندار گیلان از برخی روستاهای سیل زده شهرستان شفت بازدید و روند عملیات بازسازی و بهسازی در این مناطق را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید محمدرضا محسنی فرماندار شفت و محمد اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز حضور داشتند.

گفتنی است بارش متناوب باران، طغیان رودخانه ها و به راه افتادن سیل در مهرماه سال جاری، سبب خسارت ۱۷.۵ میلیارد تومانی به زیرساخت‌های عمرانی شهرستان شفت و تخریب و  آسیب دیدن برخی از واحدهای مسکونی و تجاری شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب انقلاب اسلامی سیل مسکن گیلان شفت منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان