Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان تکاب گفت: هدف دو ارگان حوزه و دانشگاه که نهاد علم و دین هستند، وحدت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین برادری، امام جمعه شهرستان تکاب در مراسم روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه بدین معنی است که هردو کار خودشان را برای یک هدف مشخص که ساختن و کامل کردن ملت و کشور ایران است، انجام دهند و وحدت حوزه و دانشگاه یعنی حرکت پابه‏ پای علم و دین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

برادری اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی این دو نهاد علم و دین در اهداف خود وحدت داشته و هر دو به دنبال خدمت به مردم باشند.
 

وی با بیان اینکه حوزه وظیفه پرداختن به تربیت نفوس را دارد و این به معنی نادیده گرفتن به روز بودن نیست، افزود:  دانشگاه نیز وظیفه پرداختن به علوم روز و ارتقاء سطح علم و تکنولوژی را دارد اما این به معنی تهی بودن از دین و اخلاق نیست و هردو این ها مکمل هم هستند.
 

این مسوول تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، حوزه و دانشگاه دو بال پرواز کشور هستند و هر دو باید در کنار هم برای پیشرفت کشور عزیزمان ایران تلاش کنند.
 

امام جمعه تکاب در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری چنین مراسماتی باعث نزدیک شدن دل ها به هم می شود، بیان کرد: همچنین این مراسمات انسجام و یکدلی را افزایش داده و شایسته است اساتید حوزه و دانشگاه، ماهانه نشست های مشورتی جهت بحث در موارد مختلف و تبادل تجربیات با هم و دانشجویان خود داشته باشند.
 

وی تاکید کرد: دانشجویان و طلاب در خصوص مسائل شهرستان نیز بی تفاوت نباشند و صاحبان قلم و بیان از ایجاد وحدت در راستای بیان مطالبات به حق مردم و رساندن صدای آنان به گوش مسئولین نقشی اساسی ایفا کرده و تمام تلاش خود را بکار ببرند.
 

برادری در پایان سخنان خود گفت: بیان نقدها و سوالات به حق، باید با رعایت اخلاق و ادب باشد تا موثر واقع شود.
 

 

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: هرمزگان مجلس شب یلدا وحدت حوزه و دانشگاه استان بوشهر خبرگزاری شبستان آتش سوزی مدرسه زاهدان اصفهان شب چله امام جمعه تکاب وحدت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!

روزنامه اعتماد از افزایش ۴۰ درصدی بودجه جامعه‌المصطفی خبر داده و آن را بیشتر از دانشگاه علامه طباطبایی و علم و صنعت برآورد کرده است.

جامعه‌المصطفی العالمیه، یکی دیگر از نهاد‌های مذهبی است که ردیف بودجه مستقلی دارد. این نهاد، در سال ۱۴۰۲، رقمی معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ برای سال جاری، دولت پیشنهاد کرده تا یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان دراختیار این نهاد مذهبی قرار بگیرد.

در همین حال ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه اختصاصی پیشنهاد شده است که سرجمع می‌شود ۴۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳.

tags # بودجه 1403 سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد