Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازبافق، در این نشست که اساتید حوزه و دانشگاه و جمعی از طلاب و دانشجویان حضور داشتند حجت الاسلام قاسمی از اساتید حوزه و دانشگاه به ایراد سخن پرداخت.
حجت الاسلام قاسمی در ابتدای مراسم با اشاره به سالگرد شهادت حضرت معصومه علیهاالسلام به شمه‌ای از سجایای اخلاقی این بانوی بزرگ اسلام پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام الگویی برای همه اقشار و اعصار هستند که از ویژگی‌های منحصر بفردی برخوردار بوده اند به طوری که از جانب برادرشان امام رضا علیه السلام، معصومه لقب می‌گیرند.
حجت الاسلام قاسمی در ادامه به موضوع وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: شهید بزرگوار مفتح از زمره افرادی بود که واقعا تشنه علم و معنویت بود و در این راه تلاش فراوان کرد و ثمره تلاشش را نیز به دست آورد برای اعتلای اسلام و ایجاد وحدت بین مردم شکنجه‌ها شد و زندان‌ها رفت و در حالی که رژیم پهلوی با ایجاد دانشگاه در کشور سعی داشت این نهاد را در مقابل حوزه‌ها قرار دهد با تلاش‌های پیگیر این شهید بزرگوار و همچنین استاد شهید مرتضی مطهری این توطئه خنثی شد.
وی در ادامه افزود: مسأله وحدت بین حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف، و هدف در دین ما اعتلای اسلام و نشر آن در سراسر جهان است، و وحدت این دو قطب فرهنگی باعث تحقق این هدف و رسیدن به آرامش معنوی خواهد شد. انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی