Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:50:41 GMT

کاهش آمار سرقت‌های دزفول در دستور کار قرار می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۵۷۴

کاهش آمار سرقت‌های دزفول در دستور کار قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور محمدی خباز پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آئین معارفه خود به عنوان دادستان جدید شهرستان دزفول که با حضور جمعی از مسئولان دادگستری استان و مدیران محلی در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد دزفول برگزار شد، اظهار کرد: دو مقوله امنیت و عدالت همواره مطالبه مردم شهرستان بوده که این امور در زمان دادستان سابق پیگیری شده و باید این مسیر بیش از پیش تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش وقوع سرقت‌ها و مختل شدن امنیت در دزفول افزود: با همکاری مجموعه دادگستری و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تمام قد در مقابل اشرار و مجرمان خطرناک خواهیم ایستاد تا امنیت پایدار و قابل قبولی را در جای‌جای این شهرستان برقرار کنیم.

دادستان جدید دزفول تاکید کرد: در مقوله امنیت در تمامی نقاط روستایی و شهری دزفول با همکاری نیروی انتظامی زحمت کش و مقتدر شهرستان و با به‌کارگیری تمامی امکانات و توان قاطعانه عمل خواهیم کرد.

محمدی خباز با تاکید بر اینکه در دستگاه قضا تمامی مردم و قومیت‌ها محترم هستند و کسی حق ندارد ناامنی و حوادث را به افراد و گروه‌هایی منتسب کند، گفت: همه اقوام در این شهرستان برادرانه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به تأسیس مجمع «خیران امنیت» طی یک سال اخیر در دزفول عنوان کرد: این مجمع همواره با کمک‌های خود در جهت رفع کاستی‌ها و کمبودهای نیروی انتظامی حرکت کرده که جای تقدیر دارد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با اشاره به لزوم کاهش آمار سرقت‌ها به عنوان مطالبه اصلی شهروندان گفت: راه‌کارها و برنامه‌هایی تدوین‌شده که مورد بررسی قرار خواهند گرفت و امیدوار هستیم به همت مجموعه قضایی و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی شهرستان شاهد تغییر و تحولات مثبتی در حوزه امنیت دزفول طی آینده نزدیک باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور محمدی خباز دادستان جدید دزفول پیش از این به عنوان یک قاضی باسابقه در دادگستری دزفول و معاون دادستان این شهرستان مشغول به فعالیت بوده است.

 پیش از این احمد قهرمانی به مدت ۴.۵ سال به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول مشغول به فعالیت بود.

کد خبر 4489730

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری خوزستان سرقت شهرستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن