Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:26:27 GMT

مسکن مهر قم باید تا دهه فجر امسال به اتمام برسد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۶۶۲

مسکن مهر قم باید تا دهه فجر امسال به اتمام برسد

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن قم، افزود: مسکن مهر قم بین تمام استان ها پیشگام است و تمام تلاش را انجام می دهیم تا واحدهای باقی مانده تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
وی اضافه کرد: با همت تمام دستگاه های مسئول جلسه های متعدد برگزار می کنیم تا واحدهای باقی مانده هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امور داخل استان باید به سرعت حل شود و نباید مردم را درگیر مشکلات داخلی دستگاه های عمرانی و خدماتی نمود.
هاشمی تاکید کرد: 300 واحد باقی مانده باید تا پایان سال تکمیل شود و دستگاه قضایی نیز صدور رای برای واحدهایی که پرونده دارد را تسریع نماید.
وی ابراز امیدواری کرد: جشن اتمام مسکن مهر در استان قم که خاستگاه انقلاب است، 22 بهمن امسال برپا شود.
وی تاکید کرد: زیرساخت های مورد نیاز در محله های مسکن مهر و تامین ایمنی آسانسور واحدهای باقی مانده هر چه سریع تر انجام و زمین برای احداث تصفیه خانه پیگیری شود.
سرپرست استانداری قم افزود: 6 هزار تن قیر رایگان نیز برای تکمیل زیرساخت ها و شبکه معابر مسکن مهر در اختیار مجموعه شهرداری قرار گیرد.
وی تاکید کرد: مشکلات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد که اقشاری صادق، متدین و زحمت کش هستند نیز باید در حوزه مسکن هر چه سریع تر حل شود.
هاشمی همچنین با بیان این که 40 درصد مدارس در قم توسط خیران احداث می شود، گفت: تامین واحدهای آموزشی در مسکن مهر جزو اولویت هاست و ضرورت دارد حتما مدارس مورد نیاز احداث شود.
تعداد کل واحدهای مسکن مهر قم 43 هزار و 505 واحد است؛ تاکنون 42 هزار و 592 واحد مسکن مهر افتتاح شده و 912 واحد باقی مانده است.
در این جلسه که با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم ‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و مسئولان قم ترتیب یافت، مشکلات واحدهای مسکن مهر باقی مانده و همچنین سه شرکت تعاونی بررسی شد.
/2085/ 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب استان قم بهزیستی دهه فجر قم وزیر راه و شهرسازی منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر

محمد شکیبی نسب روز جمعه در نشست هماهنگی ترخیص محدود کالا‌های متروکه سنواتی بنادر استان با حضور معاون دادستان بوشهر، مدیر کل گمرک بوشهر، رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر، نگاهی مثبت و سازنده برای تعیین وضعیت کالا‌های متروکه سنواتی ایجاد شده به نحوی که بنادر استان با ترخیص ۹۶ درصد این کالا‌ها در در کشور پیشگام هستند.

وی بیان کرد: در زمان انجام سفر رئیس قوه قضائیه ۲ هزار و ۱۲۹ قلم کالای متروکه سنواتی در بنادر این استان وجود داشت که اکنون به ۱۰۰ قلم کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: از مجموع ۱۰۰ قلم کالای باقیمانده ۳۰ مورد توقیفی است که فرایند آن در دستگاه قضائی در حال انجام است.

شکیبی نسب افزود: با حجم قابل توجه کالا‌های ورودی به بنادر استان بوشهر می‌طلبد با خروج کالا‌های رسوبی سنواتی فرصت برای رونق و درآمدزایی بنادر استان بوشهر انجام شود.

وی اظهار کرد: خدمات رسانی شایسته به تجار و صاحبان کالا در گرو فضای کامل برای انبار و بارانداز است که با ترخیص کالا‌های رسوبی این مهم بخوبی محقق خواهد شد.

شکیبی نسب افزود: حضور مؤثر دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضائیه استان در بنادر و روند تخلیه و بارگیری کالا‌ها نویدبخش افقی روشن فراروی بنادر است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان با تمام توان از ظرفیت ایجاد شده استقبال می‌کند.

وی گفت: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور تحرک و پویایی لازم در بنادر استان ایجاد شده که بدون تردید برای دستیابی به نتیجه نهایی باید تمام دستگاه‌های ذیربط با حوزه دریا و دریانوردی پای کار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • اوسمار ویرا: این نتیجه عالی است
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل