Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:58:54 GMT

یادواره شهدای دانش‌آموز استان بوشهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۶۹۳

یادواره شهدای دانش‌آموز استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس فتحی صبح چهارشنبه در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه پرورشی استان در اردوگاه امام خمینی (ره) چاهکوتاه با اشاره به اینکه همکاری روحانیون با آموزش و پرورش یکی از ظرفیت هایی است که باید از آن استفاده شود و نماینده ولی فقیه در استان تأکید ویژه ای بر این همکاری دارد اظهار داشت: استان بوشهر در فعالیت های کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در ارزیابی که انجام شد به عنوان استان برتر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی ادامه داد: سند تحول بنیادین از مهمترین اسناد آموزش و پرورش است که شش زیرنظام برای آن تعریف شده است و این زیرنظام ها بر کلیت فعالیت های آموزش و پرورش تأکید دارد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه برنامه های حوزه پرورشی و فرهنگی باید در این شش زیرنظام تعیین شود یادآور شد: برای هر یک از این زیرنظام ها برنامه های عملیاتی تبیین شود تا سال ۱۴۰۰ باید این اقدام انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت تفاهم نامه ها بیان داشت: مفاد این تفاهم نامه ها باید به درستی اجرا و مورد ارزیابی قرار بگیرد و با توجه به اینکه مدارس متولی اصلی و صف مقدم هستند باور مجموعه بر این است که فعالیت های حوزه پرورشی در مدرسه اجرا شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه استان بوشهر ۴۷۱ شهید دانش آموز دارد تصریح کرد: یادواره شهدای دانش آموز استان در اسفند ماه برگزار می شود و تألیف و چاپ کتاب زندگی و آثار شهدای دانش آموز از برنامه های اصلی یادواره است.

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و علمی با همکاری نهادهای عضو این کمیته در طول ایام دهه فجر پیش بینی و برگزار خواهد شد.

فتحی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی باید با سال های گذشته تفاوت داشته باشد ابراز داشت: با توجه به این برهه زمانی و دسیسه های دشمنان مبنی بر عدم استقرار انقلاب در چهلمین سالش این برنامه باید در بخش فرهنگی و دانش آموزی به طور ویژه برگزار شود.

وی با بیان اینکه این انقلاب با پیشرفت هایی که داشته است توانسته به مهمترین کشور منطقه تبدیل شود تصریح کرد: برنامه های پیش بینی شده در آموزش و پرورش بر محوریت عدد ۴۰ به عنوان اربعین انقلاب برنامه ریزی شده است.

فتحی با تاکید به برنامه جشن تکلیف در شهرستان ها و مناطق استان اضافه کرد: برنامه جشن تکلیف ویژه دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی و پایه هشتم پسر به صورت جدی انجام شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی مطلوب نیروی انسانی حوزه پرورشی در آموزش و پرورش موضوع بسیار مهمی است اظهار داشت: سامانه نیروی انسانی قادر است وضعیت استقرار نیروهای پرورشی را در همه ی بخش ها بررسی کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: درخشش دانش آموزان استان بوشهر در مسابقات فرهنگی، هنری و قرآن و عترت در سطح کشور کم سابقه بوده است و بازتاب استانی خوبی داشته است که امید است این روند رشد ادامه داشته باشد.

گفتنی است گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه پرورشی استان با شرکت حدود ۱۰۰ نفر در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) چاهکوتاه برگزار شد.

کد خبر 4489733

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد حسین رمضانی گفت: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری گیلان در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و رو تیتر «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟»، اذعان می‌شود که این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

وی افزود: پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، پس از بررسی‌های انجام شده و معرفی این معلم به هیئت تخلفات اداری، تخلف معلم مدرسه مشخص شده و رای محکومیت وی صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و بدرفتاری ممنوع است.

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد