Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرگرد «مهدی تقوی نیا» افزود: چهار عطاری نیز در راستای اجرای این طرح تذکر مهر و موم دریافت کردند.
وی بیان کرد: طرح نظارت بر اماکن بر عمومی استان مرکزی به صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد.

*** 221 مجرم در استان مرکزی دستگیر شدند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 221 مجرم در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این استان شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ «محمد خلجی» افزود: این طرح در 119 نقطه آلوده اجرا شد و با انجام آن 45 فقره سرقت و بیش از 39 کیلوگرم انواع موادمخدر نیز کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: توقیف 50 دستگاه موتورسیکلت و 26 دستگاه خودروی متخلف و اعمال قانون برای 894 خودرو از دیگر توفیقات اجرای این طرح بود.

***توزیع کننده لوازم آرایشی قاچاق در اراک دستگیر شد
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اراک دستگیر و بیش از 2 هزار و 500 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی از انبار این مغازه کشف شد.
سرگرد «مهدی تقوی نیا» افزود: ارزش این اقلام قاچاق 250 میلیون ریال برآورد شده است و فرد متخلف با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب سرقت شناسایی و دستگیر فرماندهی انتظامی استان قانون کشف و ضبط منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقادیر قابل توجهی دارو قاچاق کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون، در جهت پیشگیری از خروج کالای قاچاق از کشور موفق شدند، تعداد ۲۸ هزار و ۶۰۰ عدد قرص از نوع فنوباربیتال را به ارزش ۲۴۸ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال را از داخل کوله یک نفر تبعه افغان کشف کنند، که داروها تحویل شبکه بهداشت شهرستان و متهم تحویل مدیریت مبارزه با کالا وقاچاق هنگ شد.  

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است. 

دیگر خبرها

  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • وجود ماده اعتیادآور شیشه در داروی لاغری دو جوان در قم