Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@11:32:33 GMT

بازداشت سومین کانادایی در چین

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۷۵۶

ساعت24-کانادا از بازداشت سومین شهروند این کشور در چین خبر داد.

روزنامه نشنال پست کانادا امروز، چهارشنبه به نقل از وزارت امور خارجه این کشور اعلام کرد، سومین شهروند کانادا در چین بازداشت شده است.

این در حالی است که هوا چونینگ، سخنگوی وزارت امرو خارجه چین در نشستی خبری اظهار کرد، از چنین گزارشی بی‌خبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو شهروند کانادایی – مایکل کوریگ، دیپلمات سابق و مایکل اسپیور، تاجر- پس از آن که پلیس کانادا منگ وانژو، مدیر مالی شرکت هوآوی را در یکم دسامبر دستگیر کرد، بازداشت شدند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان، قلمرو حکمرانی وانتی‌ها

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مریوان دراستان کردستان و غرب ایران یکی از شهرستان‌های مرزی با عراق به‌شمار می‌رود. براساس شواهد سالهاست که به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی وانت‌های میوه‌فروش، در بسیاری از ساعات در خیابان‌های اصلی مریوان شاهد ترافیک سنگینی هستیم. شهرداری و نیروهای رفع سد معبر بارها اقدام به اعلام اخطار و جمع آوری این وانتها کرده اند اما بازهم این وانتی ها به خیابانهای شهر بازگشته اند. حالا شهروند خبرنگار ما از وزیر کشور درخواست کرده است راه حلی برای این معضل تدبیر کند.

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما : 

چندین سال است خیابان‌های شهر را وانتی‌هایی تسخیر کرده اند که به راحتی در وسط خیابان، و نه در کنار خیابان، در وسط خیابان پارک نموده و هندوانه و سیب زمینی و خیار می‌فروشند. میز بساط را در وسط خیابان گذاشته و چایی می‌خورند و تنها مسیر آزاد تردد، فقط یک لاین آنهم با منت و اکراه، برای عبور خودرو‌ها باز گذاشته اند. به عنوان شهروند، حق خودم می‌دانم که از جناب وزیر کشور درخواست کنم، این موضوع را پیگیری و شهر زیبای مریوان را از دست این اشغالگران، پس بگیرند.

دیگر خبرها

  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • مریوان، قلمرو حکمرانی وانتی‌ها
  • آتش گرفتن قطار حین حرکت در کانادا + فیلم
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است
  • تصویری از پوشش متفاوت شقایق فراهانی در کانادا
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • تایم لپسی از تظاهرات حامیان فلسطین در کانادا + فیلم
  • صد و پنجاه و سومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد