Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌ زینی‌وند، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ایثارگران در استانداری یزد بر لزوم خدمت رسانی یکسان به ایثارگران و خانواده های شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: برخوردهای سلیقه ای در این راستا مشاهده می شود که شایسته و در شأن خانواده های شهدا و ایثارگران نیست.

وی بیان کرد: به هیچ وجه نباید تفاوتی در نوع خدمت رسانی به خانواده های ایثارگران و شاهد و دستگاه‌های مختلف باید از این اقدام خودداری کنند و در صورتی که شاهد برخوردهای سلیقه ای باشیم، با خاطیان برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد یادآور شد: برخی دستگاه‌ها نیز به اجرای نصفه و نیمه قوانین مرتبط با ایثارگران می‌پردازند که این اقدام نیز به هیچ وجه شایسته و قابل قبول نیست و لازم است ضعف‌های قانون در این زمینه مطرح شود تا در مورد آن چاره‌اندیشی شود.

زینی‌وند همچنین بر ضرورت کاهش فواصل برگزاری جلسات شورای ایثارگران تاکید کرد و یادآور شد: اعضای شورا با دقت و نظم بیشتری در جلسات شرکت کرده و مصوبات جلسه را با جدیت پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما در برابر ایثارگران وظیفه و مسئولیت داریم، تصریح کرد: اگر دلاورمردی‌های ایثارگران نبود، امروز ایرانی وجود نداشت که بتوانیم اینگونه دور میزها بنشینیم و بخواهیم مشکلات را بررسی کنیم.

زینی‌وند با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی که در مورد ایثارگران است باید به صورت جدی پیگیری شود، اظهار داشت: دستگاهی اجرایی در استان باید نسبت به انجام امور محوله مربوط با ایثارگران دقت نظر نداشته باشد.

وی در مورد بیمه مکمل ایثارگران نیز بیان کرد: قوانینی که وضع می‌شود از سوی خودمان است و اگر مشکلی هم باشد از جانب ما برایشان ایجاد شده که نیاز است به هر شکلی در راستای انجام امور ایثارگران به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

کد خبر 4489747

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری یزد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند

شهردار قم گفت: مجمع کلان‌شهرها تقریبا به عنوان عقل منفصل، برای شهرداری‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد، در حاشیه یکصدونوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها که ظهر امروز_ سی ام فروردین_ در مشهد مقدس در حال برگزاری است اظهار کرد: مجمع کلان‌شهرها تقریباً به عنوان عقل منفصل، برای شهرداری‌ها برنامه‌ریزی می‌کند، متأسفانه سال‌های طولانی به دنبال این هستیم که برای خود عقل منفصل داشته باشیم زیرا امروز شهرداری‌ها نزدیک ۵۹ میلیون نفر در کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد و این درحالی است که تعداد شهرنشینان قبل انقلاب ۴۰ درصد و امروز بالای ۸۵ درصد است و روز به روز جمعیت بیشتر و مسیولیت شهرداری‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: کار شهرداری در سفره مردم خود را نشان می‌دهد و ساختار آن نیز در قانون اساسی در هفت فصل مشخص شده اما هنوز مسائل آن تحقق پیدا نکرده و مدیریت واحد و یکپارچه شهری نداریم.

شهردار قم اضافه کرد: درحال حاضر ۲۵ ارگان برای شهر تصمیم می‌گیرند؛ ما یک زمین را آسفالت می‌کنیم و لباس نو می‌پوشد و بلافاصله ۱۰ قیچی به آن زده می‌شود زیرا مدیریت واحد شهری وجود ندارد و باید پیگیری شود.

کد خبر 745816

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی