Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@11:27:38 GMT

آخرین خبر از ساخت شهرزاد ۴

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۷۸۶

بازیگر سریال شهرزاد گفت: سینما نباید تا این حد بهل بشو باشد که هرکسی بتواند به راحتی وارد بازیگری شود بلکه باید برای ورود به بازیگری تعریف درستی ارائه شود. تعریفی که بتوان از آن طریق و بر اساس کیفیت بازیگر را انتخاب کرد و نه حواشی وی در فضای مجازی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز فلاحی پور بازیگر تلویزیون و تئاتردرخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در سریال "مرگ خاموش" به کارگردانی "احمد معظمی" را به پایان رسانده و هم اکنون خود را برای اجرای تئاتر گاوخونی در شهر مشهد مقدس آماده می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش با کامران تفتی همبازی خواهم بود و امیدوارم خاطره خوبی برای مردم عزیز مشهد به یادگار بگذارم.

  وی در همین راستا ادامه داد: چندین پیشنهاد بازی در آثار تلویزیونی و سریال را هم دارم که همگی در مرحله پیش تولید هستند و تولید و تصویربرداری آن‌ها پس از تعطیلات نوروز سال آینده آغاز خواهد شد.   بازیگر سریال "کهنه سرباز" درخصوص وسواس زیاد خود برای انتخاب نقش و ریسک فراموش شدن در عرصه بازیگری تاکید کرد: واقعیت امر خودم را در خطر این ریسک نمی‌بینم، زیرا بعد از شهرزاد در سریال خوبی همچون مرگ خاموش بازی کردم و علاوه بر آن تئاتر گاوخونی را جزو کارنامه حرفه‌ای خودم می‌دانم. در هر صورت مابین هر اثر کمی استراحت نیاز است و من هم عجله‌ای برای کار کردن ندارم.   وی درباره احتمال ساخت شهرزاد چهار اضافه کرد: من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که شهرزاد چهار توسط حسن فتحی ساخته شود، اما با توجه به اخبار اخیر می‌دانم که وی طی ماه‌های آتی یا ابتدای سال آینده به احتمال فراوان پیش تولید شهرزاد را آغاز کند. اگر خود فتحی به ساخت شهرزاد چهار علاقه نشان داده پس می‌توان گفت: این داستان در برنامه وی است.   بازیگر سریال "شب دهم" درباره زمان حضور خود در عرصه سینما تاکید کرد: چندی پیش یک پیشنهاد جدی مشترک بین کشور ایران و افغانستان داشتم، اما حقیقت امر نقش اینقدر منفی بود که ترسیدم آن را بازی کنم و به همین دلیل ترجیح دادم آن را رد کرده و منتظر پیشنهاد بهتری در عرصه سینما باشم.   وی درباره حضور برخی نابازیگران در عرصه سینما افزود: حضور برخی نابازیگران و به نوعی افرادی که صرفاً به خاطر فعالیت در فضای مجازی وارد سینما شده اند به این حرفه صدمات فراوانی را خواهد زد.   فلاحی پور وضعیت کنونی سینما را ناگوار خواند و خاطرنشان کرد: سینما نباید تا این حد بهل بشو باشد که هرکسی بتواند به راحتی وارد بازیگری شود بلکه باید برای ورود به بازیگری تعریف درستی ارائه شود. تعریفی که بتوان از آن طریق و بر اساس کیفیت بازیگر را انتخاب کرد و نه حواشی وی در فضای مجازی.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید

به گزارش همشهری آنلاین، دو روز پیش بود که مادر ترانه علیدوستی، از بیماری این بازیگر زن سینما خبر داد و طرفداران او نگران شدند. در همین راستا نیز، سینما اعتماد با اشاره به نوع بیماری ترانه علیدوستی نوشت که؛ «حدود 6 ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.» با این حال پس از انتشار خبر بیماری علیدوستی تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد در حالی که این تصاویر مربوط به ملاقات هنرمندان از الناز شاکردوست است.

بیشتر بخوانید: نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس اولین تصویر از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان | چهره نگران حمید علیدوستی بر بالین دخترش | عکس ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی کد خبر 846579 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران امین حیایی بیماری - بیمارستان چهره‌های مشهور الناز شاكردوست (بازیگر) ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • ۳ خانم بازیگر که مرزهای جذابیت و خوش استایلی را به جا کردند
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس
  • دختر بازیگر مطرح در پشت صحنه گناه فرشته