Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@15:20:23 GMT

یاسوج سردترین نقطه استان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۹۰۹

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته منطقه امامزاده جعفر۲۱ و ۴ دهم دهم درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه‌ی استان بود. بهره‌مند افزود: آسمان استان برای امروز چهارشنبه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری صدا و سیما شبکه دنا دما سردترین گرمترین یاسوج گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: ۳۳ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف فرودگاه یاسوج هزینه شد و در تلاش هستیم تا تعداد پروازهای این فرودگاه را افزایش بدهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عنایت انصاری‌فرد، امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۴ سورتی پرواز، یک هزار و ۴۸ نفر اعزام و پذیرش مسافر و ۱۲ هزار و ۴٣٣ کیلوگرم در فرودگاه شهدای یاسوج در فرودین امسال انجام گرفته‌است.

وی افزود: امید است در سال‌جاری با حمایت و پیگیری‌های مدیران ارشد استان افزایش پروازها در مسیر تهران و ایجاد مسیرهای جدید، شاهد رشد و ارتقا در این فرودگاه باشیم.

مدیر فرودگاه یاسوج، گفت: در سال گذشته تعداد ۲۵۱ پرواز، ۱۸ هزار و ۵۴۰ مسافر اعزام و پذیرش و افزون بر ۱۵۴ هزار و ٢١٧ کیلوگرم بار در فرودگاه یاسوج جابه‌جا شده‌است.

وی با بیان اینکه پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان و در مسیر تهران یاسوج تهران انجام شده‌است، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری افزون بر ۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عملیات توسعه و بهسازی در امور عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی و امور امنیتی در فرودگاه یاسوج هزینه شده‌است.

انصاری خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه‌ها عبارتند از توسعه و بهسازی ساختمان ایمنی و آتش‌نشانی، خرید دستگاه‌های چیلر ٢٨٠ تنی، هواساز و احداث ساختمان‌های مربوطه و نصب آنها به‌منظور ایجاد هوای خنک در سالن ترمینال برای رفاه حال مسافران، بهسازی ساختمان‌های سپاه حفاظت و پلیس، خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در ایرساید و لندساید و نصب راه‌بند ضد تروریستی و دستگاه اکسس کنترل به‌منظور افزایش ضریب امنیتی است.

وی گفت: طبق مقررات و دستور معاونت محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل محترم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیران فرودگاه موظف هستند زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات لازم را در فرودگاه‌ها مهیا کنند و برقراری پرواز پس از درخواست و مطالبه مردم باید توسط مدیران ارشد استانی اقدام شود.

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: در فرودگاه یاسوج همه امکانات و زیر ساخت‌ها و تجهیزات برای برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی مهیا است.

کد خبر 746655

دیگر خبرها

  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از واژگونی هولناک سه خودروی شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح