Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@02:33:19 GMT

نطق دلخوش درمورد ضرورت حفظ حرمت مجلس و نمایندگان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۹۳۱

به گزارش وانانیوز، 

 سید کاظم دلخوش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شواری اسلامی با بیان این جمله از امام خمینی (ره) که " مجلس عصاره فضایل ملت است" اظهار کرد: ما باید حرمت و شأن مجلس را حفظ کنیم. نباید تربیون مقدس مجلس تبدیل به تربیون تبلیغاتی بشود. من می‌بینم که بعضی همکاران نطق‌هایی می‌کنند که در شأن مجلس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلخوش افزود: اینکه یک نماینده در حوزه انتخابیه‌ای به خوبی پاسخگوی مردم نبوده و هیچ فشاری بر دوشش نیست نباید همه نمایندگان را در مظان اتهام قرار دهد و باعث شود که فضای مجازی ناسالم به قضایا دامن بزند.

وی با بیان این مطلب که "خانواده‌های ایرانی از دست فضای مجازی ناسالم در خطرند" عنوان کرد: فضای مجازی خوب است ولی فضای مجازی ناسالم خوب نیست. من سه سال است که دارم تذکر می‌دهم چرا توجه نمی‌کنید؟

نماینده مردم صومعه سرا ضمن درخواست از نمایندگان مبنی بر بیان مشکلات مردم و مشکلات حوزه انتخابیه به جای پرداختن به حواشی گفت: مردم مشکلات را به ما سوق می‌دهند پس ما نباید یکدیگر را در این جا مورد خطاب نادرست قرار دهیم. اگر ما از این تریبون درست استفاده نکنیم قطعا در خارج از این جا خصوصا در فضای مجازی به این سوءاستفاده‌ها دامن زده می‌شود.

دلخوش ادامه داد: من سه سال پیش در استان گیلان به وزیر اطلاعات گفتم مگر می‌شود که در کشور چین با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون جمعیت در فضای مجازی توهینی صورت نمی‌گیرد ولی در فضای مجازی ما به مقدسات و خدمتگزاران و به مجلس و قوای مختلف توهین می‌شود. ما باید این حرمت را نگه داریم.

وی با اشاره به  نقش هئیت رییسه مجلس در حفظ حرمت  خانه ملت متذکر شد: از هئیت رییسه می‌خواهم که بی‌حال نباشد اگر لازم است، منِ نماینده آموزش لازم برای چگونگی سخن گفتن پشت تربیون را ببینم.

دلخوش در پایان اظهار کرد: از مردم می‌خواهم که اگر واقعا فکر می کنند که بنده دلخوش جایگاه نمایندگی را ندارم به من رای ندهند چرا به من رای می‌دهید؟

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: حرمت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی