Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:32:02 GMT

صندوق توسعه بخش کشاورزی حامی واحدهای تولیدی بخش است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۶۰۲۲

صندوق توسعه بخش کشاورزی حامی واحدهای تولیدی بخش است

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه خمسه روز چهارشنبه در جلسه انتخابات هیئت مدیره صندوق توسعه بخش کشاورزی استان که با حضور سیدعبدالکریم رضوی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور و اعضا برگزار شد اظهار کرد: صندوق توسعه بخش کشاورزی استان نیز طی چند سال گذشته با توجه به مشکلات مالی واحدهای تولیدی؛ توانسته کمک های خوبی به این واحدها کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان قزوین یک استان کشاورزی است که با داشتن دشت قزوین جایگاه ویژه در بین ۱۰ استان برتر کشور در تولید محصولات کشاورزی دارد.

خمسه اضافه کرد : این استعدادهای استان باعث شده تشکل های فعال در استان مشغول فعالیت باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: تشکل های فعال در استان قزوین بسیار توانمند هستند و می توانند مدافع بخش کشاورزی در سطح ملی باشند همچنین در مجامع ملی نیز می توانند در تصمیم گیری های کلان کشور تاثیر گذار باشند.

خمسه تاکید کرد: تشکل های بخش کشاورزی همیشه همراه با جهاد کشاورزی در رشد و توسعه بخش همگام هستند.

وی یاد آور شد: برای هدایت و راهبری بخش؛ چاره ای جز مشارکت بخش خصوصی و تشکل ها در امر تولید و امنیت غذایی نیست.

رئیس سازرمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: طی یکی دو سال گذشته با توجه به شرایط اقتصادی؛ حمایت و مشارکت تشکل های بخش کشاورزی در تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی شاهد هستیم.

خمسه افزود: تشکل های کشاورزی حامی ثبات بازار استان هستند و می توانند با حضور و مشارکت خود به بخش کشاورزی رونق بخشند.

وی تاکیدکرد: تشکل های بخش کشاورزی استان بسیار موفق و توانمند هستند و به صندوق توسعه بخش کشاورزی استان نیز رونق بخشیده اند.

کد خبر 4489763

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین مجمع انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با یاد و خاطره سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، انجام عملیات تاریخی، قاطع و تعیین کننده وعده صادق را تبریک گفت.

وی افزود: در کارنامه سید محمود حسینی مردم داری و ایجاد شرایط برای میدان داری و مردم داری به خوبی قابل تشخیص وجود دارد و وحدت و همدلی ایجاد شده برای رفع موانع و کاستی‌های استان نیز به چشم می‌آید.

وی ادامه داد: احیای و فعال سازی واحدهای تولیدی، توسعه ارتباط با کشورهای همسایه، توجه به بخش خصوصی برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید و رفع موانع فراروی گردشگری بخشی از دغدغه‌های استاندار مازندران بوده است.

عزیززاده گرجی از تلاش‌ها و زحمات استاندار قبلی مازندران تقدیر کرد و گفت: ظرفیت استاندار جدید و فرصت تحولی موجود در فضای استان و استفاده از نیروهای نخبه می‌تواند استان مازندران را به تعالی سوق دهد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران شرط موفقیت را همدلی و اتحاد بین بخش‌های مختلف دانست.

در این مراسم قرار است یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شود.

کد خبر 6086258

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس