Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه پایان سال، بزرگترین کمپین بیمه‌ای در سه مرحله شکل خواهد گرفت.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام استارتاپ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، مدیریت این مجموعه، کمپین دایناسورتو بیمه کن را برای عموم برنامه‌ریزی کرده و به منظور آشنایی بیشتر با این کمپین و خدمات ارائه شده با شکیبا شکری مدیر کمپین‌های این فروشگاه مصاحبه شده که در ادامه آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص کمپین جدید دایناسورتو بیمه کن توضیحاتی ارائه کنید؟

در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به دنبال شرایط جذابی برای توسعه فرهنگ بیمه و نوآوری‌ها در این زمینه هستیم. به همین منظور بزرگترین کمپین بیمه‌ای کشور را در قالب بازی و با نام دایناسورتو را بیمه کن آغاز کرده‌ایم. در این کمپین به دنبال آشنایی و معرفی فروشگاه آنلاین بیمه از طریق برنامه‌های جذاب هستیم.

چرا اسم این کمپین را دایناسورتو بیمه کن است؟

نقش اصلی کمپین جدید بر عهده دایناسور معروف و قدیمی بازی شرکت گوگل بنام «تی رکس» است. دایناسور کمپین، باید از موانع مختلف عبور کند تا امتیاز بیشتری را به دست آورد. هر چه دایناسور تی رکس در مسیر جلوتر می‌رود، موانعی بر سر راهش قرار می‌گیرند و می‌توان با زدن کلید Up از روی آن‌ها پَرِش کرد. پس از گرفتن هر ۱۰۰ امتیاز، صدای کوتاه و جالبی نیز پخش می‌شود؛ همچنین بعد از گرفتن ۵۰۰ امتیاز، درجه‌ی بازی سخت‌تر می‌شود و دایناسورهای پرنده‌ی دیوپکفالوس نیز وارد بازی می‌شوند و برای عبور از آن‌ها باید کلید Down را در کیبورد فشار دهید.

نحوه بازی در کمپین دایناسورتو بیمه کن چیست؟

در مسابقه دایناسورتو بیمه کن فروشگاه آنلاین بیمه ماهان می‌توان با رکورد زدن شانس برنده شدن یک گوشی آیفون ایکس اس، سفر به دبی و تماشای بازی ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا و سفر به مشهد در هتل قصر طلایی به همراه یک‌نفر را به دست آورد. مراحل شرکت در این مسابقه بسیار ساده است، فقط کافی است تا بعد از ثبت‌نام در صفحه بازی کلیک کرده تا بازی شروع شود، با شروع حرکت دایناسور در گوشه راست صفحه امتیاز نمایش داده می‌شود هر چقدر بیشتر بتوان در این مسابقه پیش رفت امتیاز بیشتری کسب می‌شود. در ابتدای بازی شانس برای شرکت در این مسابقه سه  بار است، هرگاه با مانعی برخورد کردید یکی از شانس‌های از دست می‌رود اگر نیاز به شانس بیشتر داشتید می‌توانید با فالوکردن پیج اینستاگرام بیمه ماهان، دعوت از دوستان، مشاهده ویدیو و یا پاسخ به سوالات کوییز شانس مجدد دریافت کنید.

جایز شما در کمپین دایناسورتو را بیمه کن چیست؟

ما در این مسابقه به همه شرکت‌کنندگان جایزه خواهیم داد. جوایز این مسابقه جذاب به این شرح است.

- تا ۷ دی ماه ۱۳۹۷ به یک‌نفر تور سفر به دبی برای تماشای بازی ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا اهدا می‌شود. (بلیط + هتل + بلیط تماشای بازی)

- تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ به یک‌نفر سفر به مشهد مقدس و اقامت در قصر طلایی مشهد اهدا می‌شود.

- تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ و عید نوروز به یک‌نفر یک گوشی موبایل آیفون ایکس اس اهدا می‌شود.

-  تمامی امتیازات در این مسابقه تبدیل به اعتبار شده و در کیف پول ذخیره می‌شود و کاربر می‌تواند برای خرید بیمه نامه از آن استفاده کند.

چه کسانی می‌توانند در کمپین دایناسورتو بیمه کن شرکت کنند؟

همه افراد که توانایی و دسترسی به کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند دارند می‌توانند در این مسابقه بزرگ شرکت کنند و برنده این مسابقه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان باشند. در حقیقت تمام افرادی که به فضای مجازی دسترسی دارند، می‌توانند در این کمپین شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از لینک زیر وارد شوند: شرکت در مسابقه کمپین دایناسورتو بیمه کن

چگونه استارتاپ‌های بیمه می‌توانند به افزایش ضریب توسعه بیمه کمک کنند؟

تا قبل از شروع به فعالیت استارتاپ‌های بیمه‌ای، بیمه‌گذاران باید به صورت سنتی به نمایندگان و کارگزاران بیمه مراجعه می‌کردند و امکان انتخاب و یا مقایسه قیمت و پوشش‌های مختلف را از شرکت‌های بیمه در کنار هم به صورت الکترونیک نداشتند، اما در شرایط فعلی، علاوه بر حذف رفت و آمدهای غیرضروری، ترافیک، متقاضی خدمات بیمه‌ای می‌توانند مواردی نظیر قیمت نهایی محصول بیمه‌ای و مقایسه قیمت بین بیمه‌گران و میزان تعهدات بیمه‌گر را به درستی بررسی کرده و تصمیم‌گیری درستی انجام دهد و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کند.

ضمنا پس از پایان فرآیند ثبت سفارش آنلاین محصول بیمه‌ای و قبل از صدور بیمه‌نامه، در مدت زمان متعارف امکان انصراف ‌برای متقاضی خدمات بیمه وجود دارد. در این شرایط وقتی شفافیت بیشتری در خرید به وجود بیاید مانند بسیاری دیگر از کسب‌وکارهای الکترونیک سبب خرید بیشتر شده است. فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در دو شیفت کاری در ۳۵۵ روز از سال، از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب، حتی روزهای تعطیل پاسخگوی تماس‌های مشتریان است. خرید از فروشگاه نیز ۲۴ ساعته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استارت آپ بیمه ای بیمه ماهان جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عرضه رایگان کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای از هفته زمین پاک

مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در راستای ماده ۳ آیین نامه ممنوع توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی به منظور حفظ محیط زیست قانون محدودیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی از هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت)شروع می‌شود و فروشگاه‌های زنجیره ای دیگر کیسه رایگان توزیع نخواهند کرد.

به گزارش ایسنا مهدی خادم ثامنی، در جلسه شیوه نامه ماده ۳ قانون محدودیت استفاده و توزیع کیسه‌های پلاستیکی که صبح امروز (۲۷ فروردین ماه) در سالن سرو پارک طبیعت پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: بدون داشتن محیط زیست سالم و امن، انسان قادر به ادامه حیات نیست و این یکی از نیازهای انسان است همچنین محیط زیست سالم و امن یکی از حقوق بشر است.

وی در ادامه با اشاره به شیوه‌نامه ماده ۳ قانون محدودیت استفاده و توزیع کیسه‌های پلاستیکی گفت: بحث مصرف کیسه‌های پلاستیکی به یک بحران اجتماعی و جهانی تبدیل شده است. پلاستیک‌ها نه تنها اکوسیستم‌های آبی و خشکی را تهدید می‌کند بلکه به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد زنجیره غذایی می‌شوند و سلامت انسان را هم تهدید می‌کنند.

 مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نقش تاثیرگذار انسان در بهبود چرخه محیط زیست و طبیعت اظهار کرد: درست است که می‌گویند انسان اشرف مخلوقات است و حق استفاده از منابع و نعمت‌های الهی را دارد ولی در کنار آن هم مسئولیت مهم حفظ محیط زیست را نیز بر عهده دارد.

 خادم ثامنی ادامه داد: متاسفانه آمار و اطلاعات نشان می‌دهد که ما در چند دهه گذشته داد و ستد خوبی با محیط زیست نداشتیم یعنی عملکرد زیست‌محیطی خوبی در جامعه نداشته‌ایم و باعث تخریب جنگل‌ها و مراتع بسیاری شده‌ایم. در نتیجه گونه‌های نادر و گیاهی  زیادی را از دست دادیم و مهمترین منابع زیستی خود آب و هوا و خاک را  هم آلوده کردیم.

وی در ادامه گفت: در کشورهای پیشرو تلاش می‌کنند که که روز به روز آلودگی‌های خود را کاهش دهند و تخریب محیط زیستی کمتری داشته باشد ولی متاسفانه در ایران روز به روز مصرف پلاستیک‌ها افزایش پیدا می‌کند، به‌طوری که روزانه در کشور حدود ۵۷ هزار تن پسماند تولید می‌شود. آمارها حاکی از آن است که حدوداً ۱۰ تا ۱۲ درصد پسماندها پلاستیکی هستند و این پسماندهای پلاستیکی به صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد آب‌های زیرزمینی می‌شوند و خاک ، آب و هوا را آلوده می‌کنند و سبب بروز مشکلات زیست محیطی و تهدید سلامت انسان می شوند.

مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یک پروژه مطالعاتی در چند سال پیش در میادین تهران انجام و مشخص شد سالیانه حدوداً ۲۱ تن فقط کیسه پلاستیکی در میادین تهران مصرف می‌شود و این آمار بالایی از مصرف پلاستیک را نشان می دهد که جالب نیست همچنین  کیسه‌های پلاستیکی به دلیل اینکه سبک وزن هستند با کم‌ترین وزش باد به حرکت در می‌آیند و توجیه اقتصادی هم برای بازیافت ندارند.

وی اضافه کرد: در آبان ماه سال ۱۴۰۱ آیین نامه اجرایی کاهش کیسه‌های پلاستیکی تدوین، تصویب و ابلاغ شد و در ماده ۳ این آیین‌نامه توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع شد.

مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به گرامیداشت هفته زمین پاک طی هفته اول اردیبهشت ماه، گفت: این مناسبت فرصتی است تا بتوانیم با تغییر روش‌ها و تغییر رویکردها، ذهنیت و رفتار مردم را به کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی سوق دهیم.

خادم ثامنی با اشاره به نقش مردم در جهت فرهنگسازی برای کاهش مصرف پلاستیک در چرخه محیط زیست گفت: در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نقش مردم مهم و موثر است تا ما بتوانیم مصرف کیسه‌های پلاستیکی را کاهش دهیم. این  امر مستلزم آن است که فرهنگسازی ابتدا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شروع شود، یعنی توزیع رایگان کیسه های پلاستیگی ممنوع شود.

به گزارش ایسنا در در پایان این نشست، نمایندگان وزارت صمت، شهرداری،فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه ها نظرها و پیشنهادهای خود را در جهت اجرای ماده ۳ آیین‌نامه ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی بیان کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مردم زباله های خانگی را تا اطلاع ثانوی تفکیک نکنند اخطار زیست محیطی به ۸ بیمارستان تهران

دیگر خبرها

  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع شد
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای از هفته زمین پاک
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در سراسر کشور ممنوع است
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است