Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،محمد مهرشاد معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با اشاره به پیشینه نامگذاری روز و هفته پژوهش در تقویم رسمی کشور گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به منظور گسترش فرهنگ پژوهش در جامعه و ارج نهادن به مقام پژوهشگران، ایجاد و احیای تفکر پژوهش و فناوری در اذهان عمومی، افراد خاص، محققان، دانشجویان و دانش‌آموزان، ۲۵ آذرماه به نام روز پژوهش و هفته چهارم آذرماه به نام هفته پژوهش نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهرشاد با تشریح روند گزینش و انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه افزود: بر اساس بخشنامه صادرشده و با بررسی فعالیت پژوهشگران واحد در ۵ سال گذشته و در گروه‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی، دامپزشکی، هنر و معماری و علوم پزشکی نهایتاً گزینه‌های برتر پژوهشی جهت داوری نهایی به مرکز استان ارسال شد.

آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در سالن همایش‌های دانشکده علوم انسانی واحد سبزوار برگزار شد.   انتهای پیام // د.ف   برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پژوهشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از امروز ۴ اردیبهشت آغاز می شود.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

فدراسیون هاکی در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، در حال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان عمان به درخواست و میزبانی این کشور است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان ۱ تا ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی هم هست و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون