Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گالیکش گفت: خویشتن‌داری مردم در برابر آشفته‌بازار اقتصادی اخیر کشور، قابل‌تقدیر و ارزشمند است و این مهم، وظیفه مسئولین را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز حسین مایلی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت: تعدد مراکز عرضه کالا در سطح شهرستان، یکی از مهم‌ترین راهکارهای تنظیم بازار و رضایتمندی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری و اصناف به‌منظور نظارت بر نظم بیشتر در بازار و رضایت کسبه، نسبت به انتقال فروشندگان سیار و وانت‌بارها به سمت ورودی و خروجی شهر اقدام کنند.

میلی با اشاره به اولویت بهره‌مندی روستائیان در عرضه کالاهای ضروری و پرمصرف، خاطرنشان کرد: نوسانات قیمت در بازار، برای مردم و بخصوص قشر ضعیف جامعه آزاردهنده است، اما دولتمردان تمام تلاش خود را در جهت ایجاد آرامش در بازار و رضایتمندی مردم به کار خواهند گرفت و این رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید است.

وی گفت: با فراغ بال پذیرای سرمایه‌گذاران در حوزه تولید و دام‌پروری در شهرستان گالیکش هستیم.

فرماندار گالیکش تأکید کرد: خویشتن‌داری مردم در برابر آشفته‌بازار اقتصادی اخیر کشور، قابل‌تقدیر و ارزشمند است و این مهم، وظیفه مسئولین را سنگین‌تر می‌کند.

مایلی ادامه داد: متولیان ذی‌ربط قبل از هرگونه توزیع کالاهای اساسی و ضروری، با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه، فضای مجازی و مساجد در شهرها و روستاها، نسبت به اطلاع‌رسانی به هنگام و دقیق در میان مردم اقدام کنند.

فرماندار گالیکش بابیان این مطلب که استان گلستان رتبه دوم تولید گوشت مرغ در کشور را دارد، تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، تعداد ۲۱ هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های شهرستان موجود است که از این تعداد، ۱۰ هزار قطعه آماده عرضه به بازار است.

وی همچنین با توجه به آمار بالای دام در گالیکش، وجود کشتارگاه را از نیازهای اساسی این شهرستان عنوان کرد.

مایلی مهم‌ترین دلیل آشفتگی بازار اقتصادی را وجود واسطه‌ها و دلالان برشمرد و گفت: بیشترین سود در بازار عاید واسطه‌ها می‌شود و همین موضوع نارضایتی تولیدکننده و مصرف‌کننده را در پی دارد.

وی از کاهش نوسانات و التهابات بازار در روزهای اخیر در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در برخی از اقلام اساسی مانند برنج، روغن و غیره روند کاهش قیمت مشهود بوده و روی‌هم‌رفته جو آرامی در بازار حاکم است. اما بااین‌وجود افزایش قیمت گوشت قرمز و دام زنده نسبت به سایر کالاها و اقلام اساسی، غیرمنطقی و غیرقابل‌قبول است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: دولت به نوعی بازار را رها کرده است و شاید به زعم خود می‌خواهد از این مسئله عبور کند در حالیکه این موضوع برای مردم مهم است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند ممکن است مردم به صورت مستقیم با ارز و سکه کاری نداشته باشند اما موضوع به نحوی است که همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش در دولت سیزدهم
  • ضرب سکه‌های طلا خیانت به کشور است
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند
  • آیت‌الله اراکی: ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم
  • افزایش سطح آب‌های زیرزمینیِ دلفان پس‌ از ۲۰ سال