Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی آرمان‌های انقلاب و اسلام را هدف قرار داده‌اند، گفت: جامعه امروز به شدت نیازمند ارتقاء سواد رسانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « سردار غلامحسین غیب پرور» امروز (چهارشنبه، 28آذر) در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت برگزارشد، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس بهترین دوران تاریخی ایران شمرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با وحدت و هم‌دلی توانستیم بر دشمن پیروز شویم، گفت: وحدت و هم‌دلی و توکل به معبود، ظفر بر دشمنان را فراهم خواهد کرد.

 

غیب پرور اذعان کرد: در دی ماه سال 65، 2 عملیات بزرگ کربلای 4 و 5 رخ داد که با وجود نیروهای مومن، مجاهد و با انگیزه این پیروزی نصیب کشور شد.

 

وی به  نصرت خداوند در میدان جنگ اشاره کرد و ادامه داد: وجود انسان‌های پاک، منزه و مومن در صحنه و باور داشتن انقلاب و اسلام زمینه پیروزی کشور را در دوران دفاع مقدس فراهم کرده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به جنگ نرم دشمنان علیه نظام و آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی اشاره و خاطرنشان کرد: در فضای مجازی امروز دشمنان با نقشه‌های شوم خود به طرق مختلف نظام، انقلاب و ارزش‌های دینی را هدف قرار داده‌اند، ما نیز با بهره‌گیری از نیروهای متخصص باید در مقابلشان بایستیم.

 

غیب پرور تصریح کرد: فعالیت در فضای مجازی و موفقیت در این عرصه به مانند دوران دفاع مقدس نیازمند رفتار مجاهدانه و نیروهایی با اندیشه سالم، با انگیزه و مومن است.

 

وی به ویژگی‌های بارز یاران امام حسین ( علیه السلام ) و غزه بدر اشاره و اضافه کرد: بذل، بخشش و مجاهدت در راه خدا از ویژگی‌های شاخص یاران سید الشهدا(علیه السلام) در کربلا بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: داشتن اعتماد به نفس، شناسایی ظرفیت‌های داخلی، شناسایی اهداف و توطئه‌های عمیق دشمنان و بهره‌گیری از نیروهای جوان و فعال در عرصه فضای مجازی و .. مهمترین مقوله‌ای است که باید بدان توجه شود.

 

غیب پرور تصریح کرد: داشتن رفتار مجاهدانه، دانستن اینکه دشمن چه کسی است و چگونه در این عرصه ورود کرده است، شرط پیروزی بر دشمنان در فضای مجازی  شمرده می‌شود.

 

وی ادامه داد: با عدم اعتماد به نفس و خودباوری نمی‌توانیم در بخش فضای مجازی فعال باشیم.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه راه خودباوری شبکه‌سازی است افزود: فعالیت در این بخش نیازمند شبکه پویا، اثربخش و فعال انقلابی است.

 

 غیب پرور با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس دشمن را دست کم نگرفته و  در شناسایی اهداف دشمنان با تشکیل گردان، تیپ و ... فعال بودیم، گفت: امروز در فضای مجازی دشمنان همه جوانب را هدف قرار داده‌اند در خانه، مدرسه، دانشگاه و محل کار و .. حضوری فعال و گسترده دارند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: دوران دفاع مقدس اینگونه پیچیده نبود، ولی در فضای مجازی اهداف و توطئه‌ها بسیار  پیچیده و گسترده هستند.

 

.وی ادامه داد: دشمنان در این عرصه با هدف قرار دادن انقلاب و نظام درصدد این هستند که داشته‌های معنوی و انقلابی کشور را تبدیل به یک فسیل کنند

 

غیب پرور با تاکید بر اینکه اهداف دشمنان در فضای مجازی قطعی است، گفت: باید اهداف دشمنان در فضای مجازی شناسایی شده و به این موضوع بسیار مهم و عظیم ساده نگاه نشود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه ورود در این عرصه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد است خاطرنشان کرد: اولویت برنامه‌های این بخش تعیین شود چراکه بدون برنامه‌ریزی امکان پیروزی بر دشمنان فضای مجاری وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان بنیان خانواده را در فضای مجازی هدف قرار داده‌اند، اظهار کرد: جامعه امروز به شدت نیازمند ارتقاء سواد رسانه‌ای است.

 

غیب پرور اذعان کرد: با وجود فضای مجازی، امروز در جامعه ارتباطات خانوادگی کاهش و اعضای خانواده باهم کاری ندارند و هر کسی غرق در سیستم مجازی خود بوده و این خود آسیب جدی بر پیکره خانواده اصیل ایرانی است.

 

           

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا هرمزگان اصفهان وحدت حوزه و دانشگاه ایران آتش سوزی مدرسه زاهدان شب چله مجلس سیدعباس صالحی سواد رسانه ای توطئه های دشمنان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای هوشمندانه طرح نور فراجا در فضای مجازی با هدف شناسایی و برخورد قانونی با افراد، گروه‌ها و باندهایی که به صورت سازمان یافته به ترویج و تحریک بدپوششی، بی‌حجابی و بی‌بند و باری در جامعه اقدام می‌کنند، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حمید علینقیان‌پور درباره اجرای طرح نور در استان اصفهان اظهار داشت: طرح نور  با هدف حفاظت از حریم عفاف و حجاب و همچنین ارزش‌های اصیل نظام اسلامی و برخورد قانونی با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت ارزش‌های ایرانی و اسلامی مردم ایران تعدی می‌کنند،  در 3 حوزه اماکن عمومی، خودروها و فضای مجازی به صورت رسمی از 25 فروردین اجرا شده است.

وی افزود: از همان ابتدای اجرای طرح، رسانه‌های معاند و ضد انقلاب و برخی از رسانه‌ها،  افراد و گروه‌های داخلی هجمه‌های وسیعی را علیه فراجا انجام دادند اما در این میان دولت، دستگاه قضائی، علما و روحانیون، مردم عزیز و نخبگان فهیم با ادراکی قابل ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی بیش از پیش حفظ شود و لازم می‌دانم از حمایت‌های همه جانبه و همراهی همگان در اجرای این طرح  تقدیر و تشکر کنم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح نور براساس قانون و وظایف محوله به فراجا و در راستای پاسخگویی به مطالبه اصلی و به حق مردم و مسئولان برای ایجاد امنیت اخلاقی و روانی در جامعه اجرا شده، گفت: پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست و در قالب اقدامات ایجابی سعی دارد تا با تذکر، ارشاد، مشاوره و راهنمایی افراد بدپوشش، آنها را نسبت به عواقب عمل خود آگاه کرده و زمینه اصلاح رفتارشان را فراهم آورد.

رادان: "طرح نور" را با همراهی دولت و قوه قضائیه ادامه می‌دهیمشناسایی باندهای فحشا و تجارت جنسی/طرح نور هوشمند می‌شود

 

سردار علینقیان‌پور به اجرای هوشمند طرح نور در فضای مجازی اشاره کرده و متذکر شد: شناسایی و برخورد قانونی با افراد، گروه‌ها و باندهایی که به صورت سازمان یافته در فضای مجازی اقدام به ترویج و تحریک بدپوششی، بی‌حجابی و بی‌بند و باری در جامعه می‌کنند، در دستور کار قرار گرفته و به زودی اخبار آن منتشر خواهد شد

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بررسی‌های میدانی و مشاهدات عینی روزانه در شهرهای استان نشان دهنده حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت زنان و بانوان است اما با این وجود معتقدیم زمانی موضوع عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ما بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که همه نهادهای متولی که  به صورت مستقیم وظیفه انجام اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب را دارند، عملکرد قابل قبول و در خور توجهی داشته باشند.

سردار علینقیان‌پور در خاتمه خاطر نشان کرد : امیدواریم با همت مسئولان و انجام به موقع وظایف از سوی دستگاه‌های مسئول وضعیت حجاب و عفاف در جامعه و حرمت نهادن به ارزش‌های دینی و اسلامی روز به روز مطلوب‌تر شده و این گونه اقدامات رضایت و خوشنودی پروردگار، شادی قلب حضرت ولی‌عصر(عج)، نائب برحقش حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز ، خانواده‌های معظم شهدا و ملت شریف و ولایتمدار کشور را فراهم آورد.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل