Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴در خط تولید انبوه مته حفاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان واحد‌های طراحی، جوشکاری، رنگ آمیزی، اسنبل، کنترل کیفی و اپراتور‌های ساخت فعال هستند و تسهیلات اعطایی بانک ملی ایران در قالب سرمایه ثابت و جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز تولید، به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال در اختیار سازمان جهاد دانشگاهی استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسحاق جهانگیری پیش از افتتاح خط تولید مته حفاری عنوان کرد: خوشحال هستیم مته حفاری که یکی از اقلام استراتژیک و پرمصرف صنعت نفت است، امروز بومی سازی شد و توانستیم به دانش فنی آن دست پیدا کنیم.

در مراسم افتتاح این مته حفاری نیز که در شهرک صنعتی شماره ۳ اهواز برگزار شد، سید علی بحرینی مقدم معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان، سعید طاهری رییس اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان و سید علیرضا علوی رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان حضور داشتند.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در این مراسم با بیان اینکه برای این کار بزرگ، سیستم بانکی نیز کمک بسیار خوبی به ما کرد تا بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم، گفت: پس از یک دهه تلاش و کوشش شاهد به ثمر نشستن تلاش جمعی همکاران در جهاد دانشگاهی خوزستان در بحث ساخت مته حفاری هستیم.

سید علیرضا علوی بیان کرد: درس بزرگی که ساخت مته حفاری در جهاد دانشگاهی خوزستان به ما داد آن بود که در استان خوزستان که معمولا اخبار بد از آن مخابره می‌شود، می‌توانیم نشان دهیم که جوانان، کار‌های بزرگی را انجام می‌دهند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملی بانک ملی ایران سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد

به‌گزارش خبرگزاری مهر، جهادگر جهاد دانشگاهی استان اردبیل عنوان برگزیده شصت و دومین سال آئین جایزه نوبل ایرانی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳، را کسب کرد.

سید کریم تهامی، عضو جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در جمع ۴۳ نخبه برگزیده کشور نامزد دریافت جایزه نوبل ایرانی «جایزۀ البرز ۱۴۰۳» در حوزه بیوتکنولوژی کشاورزی شد.

جایزه البرز نخستین و باسابقه‌ترین جایزه علمی کشور با بیش از نیم قرن قدمت است که از سال ۱۳۴۲ با هویت مستقل عنوان‌دار جایزه نوبل ایرانی است.

لازم به ذکر است مراسم اهدای جایزه نوبل ایرانی با حضور مقامات عالی کشور روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران به صورت زنده برگزار خواهد شد.

کد خبر 6085732

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • اسلامی اعلام کرد: گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • تولید انبوه بلوک‌های سیمانی قفل شونده در ژاپن/ از سنگفرش تا طراحی خاص
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • گفتمان و مشارکت مردم جزو اولویت‌های بخش کشاورزی استان قزوین است