Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@12:26:12 GMT

نیروهای انقلابی باید در مساجد پرورش پیدا کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۶۲۵۰

نیروهای انقلابی باید در مساجد پرورش پیدا کنند

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام ولی الله عادلی، رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گیلان امروز 28 آذر در نشست کارگروه مساجد و اماکن مقدسه اوقاف گیلان، اظهار کرد: مساجد سنگر انقلاب هستند و نیروهای انقلابی باید در مساجد پرورش پیدا کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم مردم را از خدمات انقلاب بیش از آنچه که اطلاع دارند مطلع کنیم باید از ظرفیت مساجد، تریبون نماز جمعه استفاده فوق العاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام عادلی با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره در حال در حال تخریب انقلاب و اسلام و سیاه نمایی هستند، گفت: دشمن از برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب بسیار واهمه دارد.

رئیس نمایندگی شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در گیلان با انتقاد از عدم حضور برخی از اعضای کارگروه در این نشست گفت: اهمیت کارگروه را باید باور داشته باشیم و جلسات را جدی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: به رخ کشیدن خدمات انقلاب به دشمنان در این شرایط بد اقتصادی کار کوچکی نیست و این امر اهتمام جدی همه اعضای کارگروه را طلب می‌کند.

وی با اشاره به امام جماعت هر مسجد ظرفیت مهم هر مسجد است، گفت: یکی از وظایف کارگروه مساجد و اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید محتوا برای ائمه جماعات مساجد باشد تا دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف فناوری، علمی، بهداشتی، پزشکی و علوم فضایی و هسته ای به مردم رسانده شود.

حجت‌الاسلام عادلی در پایان تصریح کرد: اعتباراتی از سوی سازمان برنامه و بودجه استان برای برنامه‌‌های تبلیغی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حمله مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح بر علیه اسرائیل اظهار کرد: عملیات وعده صادق عملیاتی کوچکی نبود لذا این حمله غیور مندان ایرانی تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت.

امام جمعه خلیل آباد افزود: در حمله نیروهای سپاه پاسداران اماکن زیادی از مراکز نظامی دشمن تخریب شد و نشان داد که ایران در مقابله با ظلم کوتاه نمی‌آید.

وی تلاش‌های نیروهای سپاه را ستود و به نیروهای سبز پوش ایران اسلامی تبریک این روز را تبریک گفت.

دستجردی گفت: سپاه در طول انقلاب حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب بوده و در این راه تلاش خود را داشته است.

امام جمعه خلیل آباد بحث حجاب و ضرورت اقدامات فرهنگی با این موضوع را مهم بیان کرد و افزود: بیش از ۲۰ دستگاه در کشور با موضوع حجاب کار می‌کنند لذا باید همه همراهی لازم را داشته باشیم و با کار و فعالیت فرهنگی با این پدیده که برای کشور ایران خوب نیست، پیگیری به عمل آید.

وی در ادامه کمبود آب سفره‌های زیر زمینی را یادآور شد و از آحاد مردم و کشاورزان خواست در بحث مصرف بهینه آب توجه بیشتری داشته باشند.

کد خبر 6082587

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب