Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام مجید بداریه ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه وسملقان امروز 28 آذرماه در این گفتمان دینی فلسه پوشش اسلامی را آرامش روانی واستحکام بنیان خانواده برشمرد.
وی درتشریح مسئله عفاف وحجاب، گفت: حجاب و پوشش درحقیقت ازآثارو نشانه‌های حیا وعفت است، همان طور که قرآن کریم می فرماید: ای پیامبر به زنان و دخترانت و زنان مومنان بگو پوشش‌های خود را برخود بپیچند این برای انکه «به عفیف بودن» شناخته شوند و مورد تعرض قرارنگیرند که و خداوند آمرزنده ومهربان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بداریه فلسفه پوشش را استواری اجتماع و ارزش واحترام زن عنوان کرد، افزود: وقتی حجاب و پوشش مناسب نباشد قدرت تخیل جنسی درمردان زیاد و تحریک‌ها آغاز می شود که این تحریک‌ها مقدمه ای برای از بین رفتن امنیت وارزش واحترام زن خواهدبود.
وی ادامه داد: بنابراین تازمانی که دختران حجاب ر رعایت می کنند همانند غنچه ای بوده که هیچ کس دست طمع به آنها دراز نمی‌‌کند زیرا غنچه تا غنچه است درحجاب بوده وهیچ کس هوس چیدن آنرا نمی‌کند اما همین حجاب را کنارزد آنراخواهند چید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن گفتمان دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • اظهارات سردار رادان درباره طرح عفاف و حجاب