Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، حسن محمدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران تا پایان شهریور ماه امسال باید همه دستگاه‌های اجرایی ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق پنل‌های خورشیدی تامین می‌کردند که تاکنون هفت دستگاه در استان اردبیل این دستور العمل را اجرایی کرده اند.

وی بیان کرد: امروز دوران استفاده از سوخت‌های فسیلی به پایان رسیده و استفاده از انرژی‌های پاک از جمله انرژی خورشیدی یک ضرورت می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: گران بودن سوخت‌های فسیلی، مقرون به صرفه بودن استفاده از انرژی خورشیدی، حفاظت از محیط زیست و رایگان بودن منبع عظیم خدادادی خورشید را از جمله علل استفاده از این انرژی برای تامین برق مورد نیاز عنوان کرد.

محمدی تصریح کرد: عمل به ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی و نیز سیاست های کلی برنامه ششم توسعه و محیط زیست و تعهد کشور مان در کنفرانس جهانی آب و هوایی پاریس از دیگر اهداف بکار گیری انرژی تجدیدپذیر می باشد .

وی گفت: خوشبختانه طرح تامین برق مصرفی دستگاه ها با استفاده از انرژی های تجدید پذیر با پیگیری های به عمل آمده از استانداری و دستگاه های اجرایی استان در برخی از سازمان ها طبق جدول ذیل به اتمام رسیده و تعدادی ازدستگاه هانیز در آینده نزدیک تجهیزخواهند شد 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل انرژی انرژی تجدیدپذیر برق جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم) فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند