Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@04:00:34 GMT

رحمانی: خواستم جدا شوم نیمکت نشین شدم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۶۴۰۹

رحمانی: خواستم جدا شوم نیمکت نشین شدم

پیکان در حالی تمریناتش برای نیم فصل دوم را آغاز کرده که هنوز رسما سرمربی آینده این تیم انتخاب نشده است.

به گزارش" ورزش سه" بعد از کنار رفتن مجید جلالی پیکان هنوز سرمربی بعدی اش را انتخاب نکرده است اما این تیم امروز اولین جلسه تمرینی اش را در پیکانشهر انجام داد. ماهان رحمانی یکی از بازیکنان تیم پیکان است که در هفته های آخر نامش از لیست هجده نفره تیم خارج شد و خیلی کم فرصت بازی پیدا می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره شرایط پیکان در نیم فصل دوم گفت:« تمرین خوبی بود که با حضور همه بچه ها برگزار شد. امیدوارم بتوانیم نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم و نتایج خوبی هم بگیریم.»


نکته جالب درباره ماهان رحمانی اینکه او توسط خود جلالی از سایپا به پیکان آمد اما در نهایت در نیم فصل اول امسال آرام آرام او را از ترکیب ثابت خارج کرد. خود رحمانی در این رابطه گفت:« خودم فکر می کنم مشکلم خیلی فنی نبود و با نظر آقا مجید بازی نمی کردم. من البته این را هم بگویم که آقای جلالی خیلی به گردن من حق دارد و 5 سال حضورم در لیگ برتر را مدیون ایشان هستم. هم آقا مجید و هم حمیدخان مطهری خیلی من را کمک کردند و خیلی چیزها از آن ها یادگرفتم.»


او افزود:« فکر می کنم دلیل اصلی اش اشتباه خودم بود که از یک ماه قبل گفتم می خواهم نیم فصل از پیکان جدا شوم. فکر می کنم دلیل بازی نکردنم همین بود و به نظر خودم هم اشتباه کردم. اما من واقعا تصمیم گرفته بودم از تیم جدا شوم و گفتم این را با مربیانم در میان بگذارم.»


هافبک پیکان درباره اینکه آیا هنوز هم می خواهد جدا شود یا نه؟ گفت:« من با باشگاه صحبت کردم و قرار شد که بمانم و همه باهم پیکان را به جایگاه واقعی اش برسانم. من 5 سال است که در لیگ برتر بازی می کنم و تا به حال با هیچکس به مشکل نخورده ام. آقای جلالی در تمام این 5 سال من را در لیگ برتر بازی و فوتبال را به من یاد داد. من در آن زمان هم چون پیشنهاد داشتم گفتم که اگر اجازه بدهند بروم. فکر می کردم به نفعم است که بروم وگرنه هیچ مشکل خاصی وجود نداشت. من امسال هم هر زمان بازی کردم بد نبودم، برابر سایپا گل زدم مقابل سپاهان هم عملکردم خوب بود. بازی با استقلال با اینکه هافبک نفوذی و در پست غیرتخصصی م بازی کردم اما خوب بازی کردم.» او اضافه کرد:« امروز کارمان را با قدرت شروع کردیم، بچه ها همه هم قسم شدند که بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم . پیکان امسال این توانایی را دارد که حتی سهمیه آسیا بگیرد.»

 

ماهان رحمانی پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماهان رحمانی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد

به گزارش ورزش سه، در پوستر پیش بازی باشگاه مس برای این مسابقه تصویر سعید واسعی دیده می‌شود، ستاره سال‌های نه چندان دور پیکان که نیم فصل اول در فولاد روزهای خوبی را تجربه نکرد و با امید بازگشت به روزهای اوج راهی مس شد تا زیر نظر محرم نویدکیا کار کند.

واسعی که از ستاره‌های موفق مس در دو بازی اخیر مقابل استقلال و پیکان بوده، انگیزه‌های متفاوتی برای بازی با فولاد دارد و به نظر می‌رسد به همین دلیل به عنوان سوژه پوستر “نکست مچ” مسی‌ها در آستانه این مسابقه حساس انتخاب شده است.

مس در حال حاضر رتبه دهم جدول را به خود اختصاص داده و این فرصت را دارد که با پیروزی برابر فولاد رتبه خود در جدول را تک رقمی کند.

دیگر خبرها

  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا