Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سازمان تجارت جهانی (WTO) با درخواست قطر در خصوص تشکیل کمیته داوری و رسیدگی به دادخواست این کشور علیه عربستان در خصوص نقض حقوق مالکیت معنوی شهروندان و شرکت های قطری موافقت کرد.

به گزارش روز چهارشنبه روزنامه قطری 'الشرق' ، سازمان تجارت جهانی روز چهارشنبه با تشکیل کمیته داوری و رسیدگی به شکایت قطر علیه عربستان در خصوص نقض حقوق مالکیت معنوی به ویژه حقوق شبکه تلویزیونی 'بی ان اسپورت 'موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبکه تلویزیونی 'بی ان اسپورت' قطر که دارای حقوق پخش مسابقات ورزشی بزرگ است، خواستار پرداخت جریمه یک میلیارد دلاری توسط عربستان برای جبران هک کردن این شبکه شده است.
هک کردن شبکه تلویزیونی 'بی ان اسپورت ' قطر با انتقادهای طرف های ذیربط مسابقات ورزشی مانند مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا ،مسابقات فورمول یک و مسابقات ویمبلدون پینگ پونگ مواجه شد.
دوحه مهر ماه گذشته شکایت خود علیه عربستان را تقدیم سازمان تجارت جهانی کرد.
قطر در این دادخواست اعلام کرد که عربستان توافق ‌های بین ‌المللی مربوط به حقوق مالکیت معنوی شهروندان قطری را به طور آشکار نقض کرده است.
عربستان، امارات، بحرین و مصر از 15 خرداد 96 روابط خود با قطر را به‌ بهانه حمایت این کشور از تروریسم قطع و تمام گذرگاه‌های زمینی، دریایی و هوایی خود با قطر را مسدود و شهروندان قطری را اخراج کردند.
قطر از ابتدای این بحران تأکید کرد که کشورهای محاصره کننده از طریق وارد کردن اتهامات به قطر و دروغ ‌پراکنی و درخواست‌های غیرواقعی و غیرقابل اجرا به‌ دنبال تجاوز به حاکمیت ملی این کشور هستند.
خاورم** 1453*1436*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سازمان تجارت جهاني عربستان تحقيقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، کاربران شبکه‌های اجتماعی با پرتکرار کردن هشتگ «شکایت از بی‌بی‌سی» خواستار اقدام نهادهای حقوقی و دیپلماتیک کشور، علیه شبکه جهانی بی‌بی‌سی هستند.   کاربران در پست‌هایشان از انتشار گزارش بی‌بی‌سی درباره پرونده فوت یک دختر جوان ایرانی بدون مستندات و منبع موثق انتقاد می‌کنند.           

دیگر خبرها

  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است