Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که پیش از این به خاطر مصاحبه علیه داوران لیگ برتر به خاطر اشتباهاتشان در بازی با ذوب آهن به فدراسیون فوتبال احضار شده بود، مجددا از سوی کمیته انضباطی احضار شده است.

این احضار بعد از مصاحبه آذری با خبرگزاری مهر درباره داوری های لیگ برتر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری دو روز فرصت دارد تا دفاعیاتش را به کمیته انضباطی ارائه بدهد.

باشگاه ذوب آهن با انتشار این نامه نوشت: «ببخشید که اشتباهات داوران ما را از کورس قهرمانی به زیر کشید و ما را از جام حذفی به بیرون پرتاب کرد و ما از این موضوع ناراحتیم! فکر می کردیم فدراسیون یا سازمان لیگ برای رسیدگی به جای فجایع داوری جلسه اضطراری تشکیل دهد.»

کد خبر 4489796

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن سعید آذری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه کمیته انضباطی برای سرخابی‌ها


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس بند ۲ ماده ۱۹ مقررات انضباطی و با توجه به گزارش واصله از سوی داور و نماینده مبنی بر تخلف تماشاگران منتسب به تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیا و سنگ درون زمین و استفاده از الفاظ توهین‌آمیز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس ابلاغ می‌شود چنانچه دفاعیاتی دارند ظرف مدت حداکثر ۲ روز از تاریخ ابلاغیه ارسالی، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند.

در ضمن ارسال نکردن دفاعیه مانع از اتخاذ تصمی نخواهد شد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران ۲۳ اسفنددر  هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پاین رسید. 

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
  • اعلام آرا انضباطی دربی
  • ابلاغیه برای پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی
  • پرسپولیس و استقلال به کمیته انضباطی فرا خوانده شدند
  • ابلاغیه ۴۸ ساعته انضباطی به استقلال و پرسپولیس!
  • ابلاغیه 48 ساعته انضباطی به پرسپولیس و استقلال!
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای سرخابی‌ها
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال
  • باشگاه آلومینیوم از داور بازی با مس رفسنجان شکایت کرد