Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا از دستگیری ۶۰ نفر از عوامل اصلی اخلال در نظام ارزی و اقتصادی کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری  در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان ، اظهارداشت: بحمدالله طی چند ماه گذشته با اشراف اطلاعاتی خوب همکارانم در پلیس‌های آگاهی و امنیت اقدامات موثری در این رابطه انجام شده است؛ تاکنون ۶۰ نفر ازعوامل اصلی اخلال گران اقتصادی و ارزی با همکاری دستگاه قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برخورد با مخلان اقتصادی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با هر گروه و فردی که مخل نظم و امنیت در جامعه باشد، قاطعانه برخورد می‌کند که بحمدالله اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم دستگاه قضائی نتیجه را به اطلاع مردم برساند تا باعث دلگرمی آنان شود.

بیشتر بخوانید:

افزایش 71 درصدی جرائم در فضای مجازی سردار اشتری: فعالیت کوله‌بران ‌باید ‌قانونی شود

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور درباره برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، افزود: نیروی انتظامی از سال گذشته با همتی که داشته، توانسته با قاچاقچیان مواد افیونی به خوبی برخورد کند، شاهد این ادعا هم حدود ۴ هزار شهید ناجا بعد از انقلاب تاکنون در این خصوص بوده است.

سردار اشتری ادامه داد: اولویت نیروی انتظامی، برخورد با شبکه‌ها و باندهای بزرگ ورود مواد مخدر به کشور است و در این رابطه توفیقات خوبی داشته، اما در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر امیدواریم طی ماه‌های آینده بتوانیم آنان را جمع آوری و تحویل مراکز قانونی داده و شاهد حضور این گونه افراد در سطح جامعه نباشیم.

وی ادامه داد: در خصوص مرزبانان و رزمندگان ربوده شده با رایزنی و تلاش‌های خوبی که توسط ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی کشور صورت گرفته امیدواریم طی هفته‌های آتی، خبر خوبی برای مردم عزیزمان داشته باشیم.

سردار اشتری افزود: استان زنجان به دلیل داشتن مردمی فهیم، ولایتمدار، متدین، فرهنگی و حسینی بحمدالله جزء امن‌ترین استان‌های کشور است؛ طبق آمارهای منتشره شاهد کاهش چشمگیر جرایم در این استان هستیم.

فرمانده ناجا افزود: با همکاری خوبی که بین مسئولان، دستگاه قضائی و مردم با پلیس در این استان وجود دارد پیشرفت‌های مطلوبی در بحث نظم و امنیت صورت گرفته که امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

وی درباره علت افزایش کشفیات مواد مخدر، یادآور شد: این موضوع به دو دلیل است یکی افزایش ورود مواد مخدر و دیگری تلاش مضاعف و اقدامات سریع همکاران که هر سال نسبت به سال گذشته سبب می‌شود تا شاهد افزایش کشفیات در این زمینه باشیم.

سردار اشتری در خاتمه گفت: نیروی انتظامی با جدیت در حوزه مبارزه با مواد مخدر ورود پیدا کرده است، با توجه به تلاش و بضاعت خود خوشبختانه توانسته اقدامات خوبی دراین زمینه داشته باشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه نماینده سراوان اخبار حوادث اخلال گران اقتصادی سردار اشتری فرمانده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد
  • صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور در اردبیل