Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:14:34 GMT

فراخوان دومین همایش صلح تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۶۶۴۱

فراخوان دومین همایش صلح تمدید شد

تهران- ایرنا- فراخوان دومین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران با عنوان «صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران» تا 15 دی ماه تمدید شد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه ایرنا، انجمن علمی مطالعات صلح ایران در فراخوان تازه ای مهلت دریافت مقالات از علاقه مندان برای شرکت در همایش صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران را تا نیمه دی ماه 97 تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انجمن علمی مطالعات صلح ایران با هدف تولید و گسترش ادبیات صلح و همبستگی ملی از صاحبنظران و پژوهشگران رشته های مختلف دانشگاهی خواست تا چکیده مقالات خود را با تاکید بر مسائل ایران تا یکم دی ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
دومین همایش انجمن علمی مطالعات صلح ایران نیمه دوم بهمن ماه سال جاری در چهار محور اصلی مطالعات پایه ای، دولت، نخبگان و نهادهای مدنی و گروه های اجتماعی برگزار خواهد شد.
محورهای موضوعی همایش صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران شامل «مطالعات پایه مرتبط با صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی»، «دولت؛ صلح وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران»، «نخبگان، صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران» و «نهادهای مدنی و گروه های اجتماعی» است.
شرکت در این همایش رایگان است و به شرکت کنندگان گواهی حضور اهدا می شود. همچنین کتاب چکیده های همایش نیز منتشر خواهد شد.
**9283**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي مطالعات صلح ايران صلح فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است