Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:07:33 GMT

7 کیلوگرم هرویین در قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۶۶۶۱

7 کیلوگرم هرویین در قم کشف شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ هادی میرزایی اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری محموله مواد افیونی را با عبور از یک استان مرکزی کشور به مقصد یکی از قلعه های اطراف قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپس طی هماهنگی قضایی، ماموران به محل های مورد نظر اعزام شدند و با کنترل آمد و شد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور، 7 کیلو و 150 گرم مواد مخدر از نوع هرویین از داخل یک ساک دستی و همچنین در بازرسی از قلعه موصوف مبلغ 280 میلیون ریال وجه نقد کشف کردند.

میرزایی تصریح کرد: در نهایت 2 متهم به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

** دستگیری سارق باطری و کشف 63 فقره سرقت در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز از دستگیری یک سارق باطری و کشف 63 فقره در استان خبر داد.

سرهنگ احمد کرمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت های متعدد قطعات و لوازم خودرو به خصوص باطری، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی های صورت گرفته به رفتار یک نفر حین معامله فروش 2 عدد باطری در کوره های آجرپزی حاشیه شهر مشکوک شده و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر کردند.

کرمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم، 56 عدد باطری خودرو سنگین و سبک، تعداد 6 عدد پمپ آب، 3دستگاه جوش، 6 دستگاه سنگ فرز ، 7 دستگاه دلر، 6 عدد باطری یو پی اس مخابراتی و مقادیر زیادی سیم مسی خرد شده را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی بعمل آمده ضمن اعتراف متهم با همدستی یک نفر دیگر، تعداد 63 تن از مالباختگان در این خصوص شناسایی و اموال مکشوفه تحویل آنان شد.

کرمی خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان پیرامون دستگیری دیگر متهم مربوطه و کشف سایر سرقت ها همچنان ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهیه و توزیع مواد فرماندهی انتظامی قم کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با شگرد خرید حواله خودرو در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهمی که با سوء‌استفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی با ادعای فروش حواله خودرو از شهروندان کرده بود، توسط ماموران پاسگاه دوم پلیس آگاهی استان دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌سرهنگ‌ کارآگاه حکمت اله شجاعی‌  در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: با شکایت تعدادی از شهروندان کرجی درخصوص کلاهبرداری میلیاردی از آنان توسط فردی سودجو با شیوه فروش حواله خودرو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی ماموران انتظامی مشخص شد که فردی با وعده دروغین مبنی بر ارتباط با مسئولان شرکت های خودروسازی و سوء استفاده از اعتماد مالباختگان اقدام به اخذ وجوه خریداران خودرو نموده و با عدم ارائه حواله خودروها، مبالغ کلانی را کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، متهم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد که با بررسی‌های تخصصی و شناسایی تعداد 3 مالباخته،مشخص شد که متهم تاکنون مبلغ 20 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده است.

‌شجاعی‌ در پایان اذعان داشت: متهم پرونده با دستور قضائی به زندان معرفی و مراحل اداری پرونده در حال انجام است.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با افرادی که برای انجام کارهای غیرقانونی درخواست وجه می کنند، ضمن عدم اعتماد به این افراد، موضوع را به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس
  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • کلاهبرداری با شگرد خرید حواله خودرو در کرج
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • سرقت موبایل دزد حرفه ای با پابند الکترونیکی 
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد