Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه قرائت تقلیدی و حفظ جزء ۳۰ ویژ ه نوجوانان به سبک استاد عبدالباسط، منشاوی و مصطفی اسماعیل به همت واحد برادران موسسه میقات القران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور در دو بخش قرائت تقلیدی و حفظ جزء سی ویژه نوجوانان متولد سال 81 و بعد آن به همت واحد برادران موسسه میقات القران  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرحله قرائت تقلیدی به سبک استاد عبدالباسط، منشاوی و مصطفی اسماعیل برگزار می شود. مرحله مقدماتی مسابقه قرائت روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ساعت20 و حفظ جزء سی چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه ساعت 20 برگزار می شود. مهلت ثبت نام تا پایان آذر ماه است.

 

علاقمندان برای ثبت نام می توانند به آدرس میدان قزوین، خیابان قزوین شرقی، خیابان برادران جوادیان(قلمستان)، پلاک 167 مراجعه نمایند و یا با تلفنهای 55370517 و یا 55390144 تماس حاصل کنند.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا هرمزگان آتش سوزی مدرسه زاهدان اصفهان ایران شب چله مجلس وحدت حوزه و دانشگاه سیدعباس صالحی حفظ قرآن کریم نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع همزمان با دهه کرامت در قزوین

ابوالفضل نژادفر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در استان قزوین اظهار کرد: مؤسسه جوانان رضوی در دهه کرامت نزدیک به ۲۰۰ برنامه در استان قزوین برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت اجرا خواهد شد، افزود: دو برنامه کلان و مهم در شهرستان قزوین به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید با بیان اینکه جشن «مثل معصومه» ویژه روز دختر در روز ۲۲ اردیبهشت در سالن شهید بابایی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین جشن ولادت امام رضا (ع) نیز در شب میلاد آن حضرت در آستان مبارک امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می‌شود.

نژادفر با تاکید بر اینکه بیش از ۶۰ برنامه در این ایام در شهرستان قزوین برگزار می‌شود، ادامه داد: بیش از ۱۴۰ برنامه نیز در ۵ شهرستان دیگر استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی در پایان از حضور خادمین حرم مطهر رضوی در استان قزوین نیز خبر داد و تاکید کرد: گروهی از خدام حرم مطهر رضوی فردا پنجشنبه وارد استان قزوین خواهند شد و در دهه کرامت در استان حضور دارند.

کد خبر 6100464

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع همزمان با دهه کرامت در قزوین
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع طی دهه کرامت در قزوین
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور