Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@09:51:38 GMT

کارنامه‌ی درخشان بنیاد برکت در محرومیت‌زدایی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۶۸۱۴

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در آستانه‌ی یازدهمین سالگرد تأسیس بنیاد برکت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کارنامه‌ی این بنیاد را در حوزه‌ی محرومیت‌زدایی درخشان توصیف کرد.   غراوی با بیان این مطلب افزود: بنیاد برکت از جمله نهاد‌های اجرایی کشور است که توانسته در شهر‌های کوچک به‌خصوص در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، عمرانی و ساخت مدارس و فضا‌های آموزشی خدمت‌رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده‌ی مردم کلاله، مینودشت، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی با اظهار رضایت از عملکرد بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه‌ی انتخابیه‌ی خود، اظهار داشت: حُسن فعالیت‌های این بنیاد اجرای سریع و بدون وقفه‌ی پروژه‌هاست که باعث ایجاد امید در مناطق محروم و جلب اعتماد مردم می‌شود. اگر بنیاد برکت دست‌اندرکار پروژه‌ای باشد، خیال همه راحت است که کار متوقف نخواهد شد.   وی با اشاره به تکمیل و تجهیز بیمارستان مینودشت توسط بنیاد برکت در استان گلستان، اظهار امیدواری کرد که نهادینه بودن عملکرد این بنیاد به سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور نیز تسری یابد.   غراوی تصریح کرد: حوزه‌ی انتخابیه‌ی من ۴۴۰ روستا از یک‌هزار روستای استان گلستان و یک چهارم مساحت این استان را در برمی‌گیرد و با در نظر گرفتن زندگی اقوام مختلف در آن، توجه بیش‌تری را می‌طلبد.   نماینده‌ی کلاله، مینودشت، مراوه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی با اعلام نرخ بیکاری در این شهر‌ها گفت: آمار‌های رسمی حکایت از نرخ بیکاری ۱۳ درصدی در منطقه دارد، اما آمار واقعی بالاتر از این آمار است. بیکاری، معضلات دیگری همچون اعتیاد و بزهکاری را در پی دارد.   غراوی با استقبال از طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت عنوان کرد: حوزه‌ی انتخابیه‌ی من در زمینه‌های کشاورزی و گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است. استان گلستان مسیر عبور ۱۸ میلیون از زوار حضرت امام رضا (ع) است، اما متأسفانه رسوب اقتصادی آن برای استان به صفر می‌رسد. امیدواریم با فعالیت‌های بنیاد برکت شاهد رونق هر چه بیش‌تر کسب و کار در استان گلستان باشیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بنیاد برکت محرومیت زدایی غراوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم