Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز، 28 آذرماه در همایش فعالان فرهنگی استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، مقدس، بلند و متعالی است.
وی با اشاره به اینکه کشور و ملت ایران برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز در آغاز راه است، افزود: نظام و انقلاب به کوری چشم دشمنان مسیر خود را باصلابت و اقتدار ادامه می‌دهد و قله‌های ترقی را نیز یکی پس از دیگری خواهد پیمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: استکبار جهانی در برابر مقاومت جانانه ملت ایران دچار شکست خواهد شد و این یکی دیگر از پیام‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: مقایسه وضعیت کشور پس از انقلاب با دوران قبل از آن روش دیگری برای بیان خدمات نظام و انقلاب است که باید منصفانه و دقیق باشد.
وی عنوان کرد: جشن‌های 40 سالگی انقلاب باید متمایزتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در سطح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شوند.
همچنین، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزاری 500 گفتمان دینی در مدارس مقطع متوسطه دوم این استان با موضوع انقلاب و بیان دستاوردهای 40 ساله آن با حضور روحانیان اعزامی از قم را از برنامه‌های در دست اقدام ذکر کرد.
وی همایش‌های توجیهی ویژه مربیان امور تربیتی و پرورشی در تبیین خدمات و دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: کتاب عملکرد تبلیغات اسلامی در 40 سال گذشته به‌زودی چاپ می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد درادامه بیانات خویش، توزیع 5 هزار پوستر و سی‌دی با موضوع حماسه 9 دی و شعارهای مربوط به آن را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده اعلام کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی گفتمان دینی مدارس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی برگزار شد.

شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:
تغذیه محوری‌ترین مساله در بحث سرطان است؛ باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

شهامت تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی در محور سلامت استان باید تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

علیزاده سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد. وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228185 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است