Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ی مرکز بوشهر ، مجری طرح توسعه فازهای 22 تا 24 گفت : سومین ردیف از چهار ردیف گازی پس از پایان مراحل پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی ، در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است .
فرهاد ایزدجو افزود: این ردیف شیرین‌سازی که هم‌اکنون با تولید 8 میلیون مترمکعب گاز از فازهای 6 و 7 و 8  در مدار بهره‌برداری قرار دارد، با رسیدن به ظرفیت کامل تولید، روزانه 500  میلیون فوت مکعب  معادل 14  میلیون مترمکعب گاز را فراورش و پس از شیرین‌سازی به شبکه سراسری انتقال منتقل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : با در مدار قرار گرفتن سه ردیف ؛ پیشرفت کلی این فاز به 92 درصد رسید . ایزدجو اضافه کرد : برای این فاز ها چهار سکوی دریایی طراحی شده است که یکی از سکوها نصب شده است و کار ساخت سه سکوی دیگر ساخته شده است که به ترتیب در هفته آینده ، 15 دی ماه و 15 بهمن امسال نصب و به بهره برداری خواهد رسید.
ایزدجو افزود: این پالایشگاه پس از بهره برداری کامل ، روزانه 56 میلیون متر مکعب گاز ترش را فرآورش و 50میلیون متر مکعب گاز شیرین به گاز سراسری کشور افزوده می شود همچنین روزانه 400 تن گوگرد ،   77 هزار بشکه میعانات گازی ، 2 هزار و 900تن گاز مایع و 2 هزار و 750تن اتان  خوراک واحد های پتروشیمی را تأمین خواهد کرد .
وی پیش‌بینی کرد آخرین ردیف شیرین‌سازی این پالایشگاه نیز تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری برسد.
طرح توسعه فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی با هدف ، ارزش تولیدی محصولات سالیانه  3 و 7 دهم میلیارد دلار اجرا می شود . براساس پیش بینی های مسوولان اجرایی ؛ ردیف چهارم شیرین سازی پالایشگاه فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی تا پایان امسال در مدار تولید قرار خواهد گرفت .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سومین ردیف گازرسانی شیرین سازی گاز ترش عسلویه فاز 22تا24 استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است