Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سراوان قصد ورود به پارکینگ گمرک را داشته و انتظامات به او می‌گوید ورود به پارکینگ نیاز به هماهنگی داشته...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به گفته منبع آگاه نماینده سراوان برای تضمین ضمانت نامه کالایی به گمرک مراجعه کرده بود و آن کالا خودرو نبود، نماینده مردم سراوان قصد ورود به پارکینگ گمرک را داشته و انتظامات به او می‌گوید ورود به پارکینگ نیاز به هماهنگی داشته و نماینده از این انتظار ۱۰ دقیقه‌ای برای هماهنگی ورود خودروی خود عصبانی شده و به کارمند گمرک توهین و فحاشی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این فیلم به هیچ وجه ۴۵ دقیقه نبوده، و نماینده مجلس ۷ دقیقه در خودروی خود منتظر مانده و کمتر از ۳ دقیقه هم با کارمند گمرک به مشاجره پرداخته است، نماینده با این استدلال که چرا برای او با سایر مردم تفاوت قائل نمی‌شوند و او هم مانند مردم عادی باید منتظر طی مراحل قانونی برای ورود به پارکینگ گمرک باشد، عصبانی شده و کارمند وظیفه شناس گمرک را به باد فحش می‌گیرد.   این منبع آگاه در ادامه گفت: نماینده سراوان ابتدا با یک خودروی لکسوس و با عنوان تضمین ضمانت کالای یک وارد کننده و گره گشایی از کار مردم به پارکینگ گمرک مراجعه می‌کند. انتظامات به وی متذکرمی شود که ورود به پارکینگ نیاز به هماهنگی داشته و جهت انجام امور باید منتظر بماند در نتیجه آقای درازهی از این انتظار ۱۰ دقیقه‌ای عصبانی شده و به کارمند گمرک توهین و فحاشی میکند.   لازم به ذکر است که محمد باسط درازهی روز گذشته در جلسه غیرعلنی مجلس پس از تذکر نمایندگان درخصوص مراجعه وی به گمرک با خودروی لکسوس، گفته مالک دو دستگاه خودروی لکسوس است اما پس از رسانه ای شدن ماجرا وی از اساس موضوع را تکذیب کرده و اظهار داشته که خودرو متعلق به فردی به نام حاجب، واردکننده خودرو بوده است.   این منبع آگاه با اشاره به حضور نماینده سراوان به همراه حاجب، واردکننده خودرو در گمرک تصریح کرد: مشخص شد که درازهی برای تضمین ضمانت کالای حاجب (که البته خودور نبوده) به گمرک مراجعه کرده و پس از اتمام کار با خودروی پرشیای مجلس به محل کار خود مراجعت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماینده سراوان ورود به پارکینگ تضمین ضمانت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)