Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مسافرانی که به فرودگاه سنندج رفته بودند از تکرار فاجعه هوایی به وحشت افتادند. پروازها لغو شدند تا مسافران از خطر دور باشند.

مدیرکل فرودگاه های استان کردستان گفت: به علت شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی، پروازهای فرودگاه شهدای سنندج لغو شد.به گزارش رکنا، محسن سیف زاده روز چهارشنبه اظهار داشت: پرواز اول شرکت آسمان ساعت 10:15 از تهران به مقصد سنندج بود که بدلیل وجود مه غلیظ به تاخیر افتاد و به ساعت 11:15 موکول شد و در نهایت بخاطر ادامه مه گرفتگی و پایین بودن ارتفاع ابرها در سنندج لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پرواز دوم ساعت 11:45 از تهران به مقصد سنندج انجام می شود، اضافه کرد: این پرواز نیز حدود سه روز است بدلیل مشکل فنی هواپیمای شرکت ایران ایر و نبود هواپیمای جایگزین، انجام نمی شود.

مدیرکل فرودگاه های کردستان یادآور شد: در صورتی که دید افقی به زیر یک هزار متر برسد، در هیچ فرودگاهی پرواز انجام نمی شود ضمن اینکه این عدد در فرودگاه های مناطق کوهستانی زیر سه هزار متر است.

مسافرانی که در فرودگاه سنندج سرگردان بودند همگی با وجود نگرانی از اینکه بخاطر سلامت آنان پروازها لغو شده است راضی بودند و پرواز را وحشتناک توصیف می کردند.

به گزارش ایرنا، سه شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر و قشم ایر در برنامه پروازی فرودگاه سنندج فعالیت می کنند و در طول هفته 11 پرواز رفت و برگشت در این فرودگاه انجام می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا "شیرین. ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند تهیه‌کنندگان سینمای ایران قربانی کلاهبرداری کثیف شدند سومین کودک مصدوم آتش سوزی دبستان در زاهدان درگذشت ! صحبتهای دردناک مادران یکتا و مریم 2 قربانی آتش سوزی دبستان زاهدان+ عکس قربانیان داماد تهرانی به نوعروس هم رحم نکرد ! باتلاقی که این مرد مشهدی برای خود و فرزندانش درست کرده بود تبدیل به دریا شد قتل مرد کرجی به دست پسر 18 ساله ای که از کودکی از این مرد کینه داشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: قشم استان کردستان فرودگاه کاهش سنندج لغو شد عکس فیلم دختر زن جسد پدر زاهدان جوان مرد زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم

باران‌های شدید و سیل‌آسا بخش‌هایی از کشور امارات را فراگرفت و باعث اختلال در فعالیت‌های فرودگاه‌ها شد، اما اکنون پرواز‌ها در حال انجام است.  

در پی این اتفاقات مسافران ایرانی در فرودگاه شارجه با مشکلاتی مواجه شده اند که از زبان یکی از آنها به شرح این ماجرا می‌پردازیم. 

به گفته شهروند خبرنگار ما دو روزی است که مسافران ایرانی که تعداد آنها حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ نفر است در فرودگاه شارجه سرگردان هستند. تمامی پرواز‌ها به کشور‌های دیگر در این فرودگاه در حال انجام است، اما فقط پرواز ایران صورت نمی‌گیرد علت آن را پیگیری کرده ایم گفته شد به دلیل نبود خلبان این تاخیر طولانی مدت به وجود آمده است. از مسئولان پیگیری‌ها انجام شد، اما برای حل این مشکل اقداماتی انجام نشد. سرگردانی مسافران ۲ روز به طول انجامیده و در این مدت مشکل جای خواب و غذا داشتند.

وی با ارسال فیلمی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروندخبرنگار - امارات متحده عربی

بیشتر بخوانید:

رسیدگی به نبود بلیت هواپیما درخواست مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • سیل و طوفان امارات نتیجه بارورسازی ابرها بود؟ + عکس