Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:51:06 GMT

شکست لیکرز در شب درخشش پادشاه جیمز

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۷۲۴۴

شکست لیکرز در شب درخشش پادشاه جیمز

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، در یکی بازی های برگزار شده تیم ایندیانا پیسرز در خانه در سالن بنکرلایف فیلد هاوس با نتیجه نزدیک 92 بر 91 مغلوب میهمان خود تیم کلیولند کاوالیرز شد. در آخرین ثانیه بازی این لری ننس جونیور بود که با اثر گذاری روی شوت برگشتی رادنی هد، توپ را وارد سبد کرد تا کلیولند پیروز این بازی نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از آخرین حمله کلیولند جایی که 9 ثانیه به پایان بازی وقت و نتیجه 91 بر 90 به سود پیسرز بود، ویکتور اولادیپو دو پرتاب پنالتی به دست آورد که با از دست دادن هر دو پرتاب فرصت پیروزی را به کلیولند تقدیم کرد.

برای کلیولند در این بازی لری ننس جونیور 15 امتیاز و 16 ریباند، رادنی هد 17 امتیاز و الک بورکس 14 امتیاز کسب کردند تا هشتمین پیروزی فصل خود را به دست آورند و رکورد بازی های خارج از خانه را به 3 پیروزی و 11 شکست برسانند.

ایندیانا که به عنوان یکی از آماده ترین تیم های NBA پا به این مسابقه گذاشته بود، در طول بازی فاقد قدرت، اشتیاق و دقت همیشه بود. برای پیسرز دامنتس سابونیس 17 امتیاز، بویان بوگدانویچ 14 امتیاز و تادیوس یانگ 13 امتیاز کسب کردند اما در نهایت رکورد 7 پیروزی متوالی ایندیانا متوقف شد. ایندیانا در پایان درصد شوت موفق نا امید کننده 39.8 درصد و آمار 4 شوت سه امتیازی موفق از 22 اقدام را ثبت کرد.

در دیگر بازی انجام شده تیم بروکلین نتس موفق شد در خانه در سالن بارکلایس سنتر با نتیجه 115 بر 110 میهمان خود لس آنجلس لیکرز را با شکست بدرقه کند. بروکلین موفق شد با یک نمایش قدرتمند و مهار لبرون جیمز طولانی ترین رکورد کسب پیروزی های متوالی در چهار سال گذشته را ثبت کند.

برای بروکلین دی آنجلو راسل  22 امتیاز و 13 پاس منجر به گل، جو هریس 19 امتیاز و اسپنسر دینویدیه 18 امتیاز کسب کردند تا بعد از تحمل 8 شکست متوالی و ناامید کننده، به خوبی تیم را ریکاوری و پیش چشم 17732 نفر هواداری که بارکلایس سنتر را کاملا پر کرده بودند، ششمین پیروزی متوالی را به دست آورد. آخرین باری که بروکلین موفق شده بود در شش بازی متوالی به پیروزی برسد به تاریخ 25 مارچ تا 3 آپریل 2015 باز می گردد. این پیروزی اولین پیروزی تیم بروکلین بعد از 8 مسابقه مقابل تیم های کنفرانس غرب بود. آنها در 9 نوامبر دنور ناگتس را شکست داده بودند.

برای تیم لیکرز لبرون جیمز 36 امتیاز و 13 ریباند، لونزو بال 23 امتیاز و کایل کوزما 22 امتیاز و 11 ریباند کسب کردند تا دومین شکست متوالی خارج از خانه برای لیکرز رقم بخورد. این چهارمین مسابقه متوالی لیکرز خارج از خانه بود و بازی بعدی آن ها در استپلس سنتر خواهد بود.

در یکی از صحنه های زیبای بازی جرت آلن به زیبایی اقدام لبرون جیمز برای اسلم دانک را بلاک کرد و شور و هیجانی خاصی در تماشاگران ایجاد کرد. در طول دوران حرفه ای لبرون جیمز، او تاکنون 1850 اقدام برای اسلم دانک داشته که فقط 9 اقدام وی توسط مدافعان بلاک شده است. این آمار ارزش بلاک جرت آلن را نشان می دهد.

در بازی دیگر برگزار شده تیم دنور ناگتس موفق شد در خانه در سالن پپسی سنتر با نتیجه 126 بر 118 میهمان خود دالاس ماوریکس را شکست دهد.

برای دنور ستاره تیم نیکولا یوکیچ 32 امتیاز و 16 ریباند، جمال ماوری 22 امتیاز و 15 پاس منجر به گل ( بیشترین پاس منجر به گل در یک بازی در طول دوران ورزشی ) و مونته موریس 16 امتیاز کسب کردند تا تعداد پیروزی های متوالی صدرنشین کنفرانس غرب در خانه به 7 پیروزی افزایش پیدا کند. با کسب این پیروزی رکورد ناگتس به 21 پیروزی و 9 شکست ارتقا پیدا کرد و با بهترین رکورد این تیم در سال 77-1976 برابر شد.

برای دالاس هریسون بارنز 30 امتیاز و لوکا دونچیچ بازیکن سال اولی 23 امتیاز و 12 پاس منجر به گل ( بیشترین تعداد پاس منجر به گل در یک بازی  ) و دآندره جوردن 11 امتیاز و 12 ریباند کسب کردند. تیم دالاس مقابل بهترین تیم در دفاع شوت های سه امتیازی، موفق به گل کردن 15 شوت سه امتیازی شد ولی باز هم برای جلوگیری از ثبت سومین شکست متوالی دالاس کافی نبود.

تیم دنور موفق شده بود در 6 پیروزی قبلی در پپسی سنتر امتیازات حریفیانش را زیر 100 نگه دارد ولی دالاس در این مسابقه با بازی قوی لوکا دونچیچ در امتیازات خود را به تیم دنور نزدیک کرد.

در دیگر بازی برگزار شده تیم آتلانتا هاوکس موفق شد در خانه در سالن استیت فارم آرنا با نتیجه 118 بر 110 میهمان خود واشنگتن ویزارد را شکست دهد. پیروزی آتلانتا با درخشش جرمی لین در کوارتر چهارم به دست آمد.

برای آتلانتا گارد باتجربه تیم جرمی لین 12 امتیاز از 16 امتیازش را در کوارتر چهارم به دست آورد تا کمک زیادی به پیروزی تیمش کرده باشد. هم چنین جان کالینز 20 امتیاز و 13 ریباند و  تری یانگ 19 امتیاز کسب کردند تا به سه شکست متوالی آتلانتا پایان دهند و هفتمین پیروزی فصل را به دست آورند. کنت بیزمور که به خاطر پرتاب توپ به سمت جایگاه و انجام خطای تکنیکال در بازی با بروکلین نتس 10 هزار دلار جریمه نقدی شده بود در این بازی 13 امتیاز برای تیمش کسب کرد.

برای واشنگتن بردلی بیل 29 امتیاز و 10 ریباند و جف گرین 12 امتیاز به دست آوردند. همچنین ترور آریزا بازیکن جدید تیم واشنگتن در بازگشت مجددش به تیم 19 امتیاز در اولین بازی کسب کرد تا نوزدهمین شکست فصل ویزاردز به ثبت برسد. جان وال که در بازی قبل مقابل لیکرز 40 امتیاز و 14 ریباند به دست آورده بود در این بازی عملکرد خوبی نداشت و فقط موفق به کسب 15 امتیاز شد. ویزاردز در خارج از خانه رکورد 4 پیروزی و 13 شکست و در بازی های خانگی رکورد 8 پیروزی و 6 شکست را به ثبت رسانده است.

ترور آریزا 33 ساله که به تازگی از فینیکس در ازای کلی اوبره و آستین ریورز به واشنگتن ملحق شده، پیش از این در فصول 13-2012 و 14-2013 سابقه ی بازی در واشنگتن را در کارنامه دارد. هم چنین واشنگتن با دیگر بازیکن سابق خود یعنی چیسون رندل که در تاریخ 12 نوامبر بازیکن آزاد شده بود، قراردادی یک ساله امضا کرد تا جای خالی فهرست واشنگتن را پر بکند.

در این مسابقه وینس کارتر 41 ساله بازیکن تیم آتلانتا با دو شوت موفق سه امتیازی خود رکوردی جدید به ثبت رساند و به رتبه هفتم سه امتیازی زنان تاریخ NBA رسید. او با 2144 شوت سه امتیازی موفق در این رتبه قرار گرفت. ری آلن با 2973 شوت اول است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسکتبال NBA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان

به گزارش قدس آنلاین، در حالی‌که بازیکنان تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی را هدر دادند و تیر دروازه و درخشش دروازه‌بان حریف مزید حساسیت مسابقه و کشیده شدن آن به ضربات مرگبار پنالتی شد، بعد از سوت پایان بازی وحید شمسایی به سمت بازیکنان تیم ملی ازبکستان رفت و آنها را دلداری داد.

بعضی شاگردان لوپز اسپانیایی که با دوندگی و بازی درگیرانه موفق شدند بازی را به ضربات پنالتی بکشند بعد از درخشش باقر محمدی و مهار دو پنالتی که ایران را برنده و راهی دیدار فینال کرد در میانه سالن بانکوک آره‌نا گریه کردند که وحید شمسایی به جای شرکت در جشن شادی شاگردانش به سمت آن‌ها رفت و تلاش کرد آن‌ها را آرام کند.

این رفتار شمسایی که شب بسیار سخت و پرفشاری را از سر گذراند ارزشمند بود و نشان داد او هر روز به مربی پخته‌تری تبدیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت